سخنگوی دولت آلمان در مورد آینده توافق هسته ای اعلام کرد: «اگر کشور مهمی همچون آمریکا آنگونه که انتظار می رود به یک نتیجه متفاوت برسد، ما حتی برای حفظ این اتحاد با دیگر طرف های توافق سخت‌تر تلاش خواهیم کرد».

 

دولت آلمان اعلام کرد که برای حفظ اتحاد جهانی در صورتی که رئیس‌جمهور آمریکا توافق هسته‌ای ایران و گروه 1+5 را تایید نکند، تلاش خواهد کرد.

به گزارش جماران، به نقل از خبرگزاری رویترز، استفان سیبرت، سخنگوی دولت آلمان روز جمعه به خبرنگاران گفت که کشورش برای ادامه این اتحاد جهانی در صورتی که دونالد ترامپ رئیس‌جمهور آمریکا اعلام کند پایبندی ایران به توافق هسته‌ای را تایید نخواهد کرد، تلاش می‌کند.

سخنگوی دولت آلمان تصریح کرد: ما در ادامه این اتحاد بین‌المللی دارای منافع بزرگی هستیم. اگر کشور مهمی همچون آمریکا آنگونه که انتظار می رود به یک نتیجه متفاوت برسد، ما حتی برای حفظ این اتحاد با دیگر طرف های توافق سخت‌تر تلاش خواهیم کرد.

رئیس‌جمهور آمریکا قرار است حدود ساعت 8 شب به وقت تهران طی یک سخنرانی تصمیم خود درباره توافق هسته‌ای با ایران و تایید مجدد پایبندی این کشور به تعهداتش را اعلام کند. گمانه‌زنی ها مبنی بر این است که وی از تایید این پایبندی سر باز خواهد زد.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.