محمد شریعتمداری اظهار داشت: «در تلاش هستیم با استفاده از نقطه نظرات مردمی، اظهارات صاحب نظران و مشاوره های بین المللی رضایت شهروندان را در تولید خودروهای کیفی بدست آوریم».

 

به گزارش جماران؛ وزیر صنعت،معدن و تجارت گفت: ایمنی اولین اولویت ما در صنعت خودروسازی است و آن چیزی که سلامت مردم را تهدید می کند، اولویت نخست ما در این زمینه خواهد بود.

محمد شریعتمداری در حاشیه هفدهمین نمایشگاه بین المللی صنعت در جمع خبرنگاران افزود: تمام تلاش ما این است که در کشور هیچ خودرویی بدون رعایت استانداردها و مسایل ایمنی تولید نشود.حفظ جان مردم قیمت ندارد و همواره باید تلاش کنیم با ارتقا بهره وری و تحقیق و پژوهش در صنعت خودروسازی هزینه های این بخش کاهش تا قدم های موثری در زمینه تولید خودروهای کیفی با رعایت استانداردهای اجباری در داخل برداشته شود.

وی  گفت: هرچند که صنعت خودروسازی کشور تاکنون قدم های خوبی برای ارتقا کیفیت تولیدات خود برداشته، اما مردم هم اکنون به خودروهای ارزان قیمت با کیفیت دسترسی ندارند و ما در تلاش هستیم با استفاده از نقطه نظرات مردمی، اظهارات صاحب نظران و مشاوره های بین المللی رضایت شهروندان را در تولید خودروهای کیفی بدست آوریم.

وزیر صنعت، معدن و تجارت  همچنین گفت: یک هزار و 500 تولید کننده بزرگ صنعتی و 2 هزار واحد کوچک، سالیانه بیش از 3 میلیارد دلار تجهیزات و ماشین آلات صنعتی تولید می کنند.با وجود مواد اولیه مورد نیاز صنایع و تلاش متخصصان داخلی ظرفیت های خوبی برای افزایش تولید ماشین آلات و تجهیزات صنعتی در کشور فراهم شده است و دانشگاه ها نیز می توانند در این زمینه به صنعتگران و فعالان تجاری کمک های تخصصی و فنی ارائه کنند.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.