بن کاردین گفت: «من از برخی گزارش‌ها که حاکی از آن است که ترامپ عدم پایبندی ایران به برجام را اعلام خواهد کرد بسیار آشفته شده‌ام».

 

یک عضو ارشد کمیته روابط خارجی سنای آمریکا با اشاره به اینکه ترامپ هیچ گونه مدرکی از عدم پایبندی ایران در اختیار کنگره قرار نداده است خواست تا ترامپ برجام را لغو نکند.

به گزارش جماران به نقل از روزنامه تایمز  رژیم صهیونیستی، بن کاردین سناتور ارشد دموکرات روز چهارشنبه اعلام کرد که ترامپ نباید بدون اینکه هیچ مدرکی از عدم پایبندی ایران به برجام به کنگره بدهد آن را لغو کند.

وی تاکید کرد که چنین اقدامی می‌تواند باعث آن شود تا آمریکا تعهدات خود در برجام را نقض کند.

وی گفت:‌ من از برخی گزارش‌ها که حاکی از آن است که ترامپ عدم پایبندی ایران به برجام را اعلام خواهد کرد بسیار آشفته شده‌ام.

او افزود: اگر ترامپ این اقدام را انجام دهد آمریکا در مسیر خطرناک صدور دوباره تحریم‌ها علیه ایران قرار می‌گیرد و نتیجه آن نقض تعهدات بین‌المللی توسط آمریکا خواهد بود.

کاردین همچنین هشدار داد: خروج از برجام به وجهه بین‌المللی آمریکا صدمه وارد می‌کند و باعث جدایی ما از متحدانمان آن هم در زمانی که به آن‌ها برای مقابله با اقدامات بر هم زننده ثبات ایران نیاز داریم می‌شود.

کاردین همچنین هشدار داد که خروج از برجام باعث تهدید رژیم صهیونیسی نیز خواهد شد.

وی افزود: چیزی که مشخص است پس از خروج از برجام، آمریکا با توجه به وجود اختلاف با متحدان خود در موضعی نیست که از منافع اسرائیل دفاع کند.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.