نماینده مردم همدان اظهار کرد: درخواست ما از مقامات کشوری و دولت افزایش اختیارات استانی است.

به گزارش جماران؛ نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه ساختار بانک‌ها باید اصلاح شود، گفت: هر بانکی نباید برای خود به صورت سلیقه‌ای کار کند.

حمیدرضا حاجی‌بابایی ظهر امروز در جلسه شورای هماهنگی مدیران استانی وزارت اقتصاد در استان همدان با تاکید بر اینکه اختیارات مدیران استانی باید افزایش پیدا کند، اظهار کرد: درخواست ما از مقامات کشوری و دولت افزایش اختیارات استانی است.

وی با اشاره به اینکه مدیران استان از دستگاه‌هایی اجرایی گرفته تا بانک‌ها باید قدرت تصمیم‌گیری داشته باشند، ادامه داد: ساختار بانک‌ها باید اصلاح شود چراکه هر بانکی نباید برای خود به صورت سلیقه‌ای کار کند.

نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه اداره کل امور اقتصادی و دارایی استان یک مجموعه تخصصی است، بیان کرد: اداره دارایی باید جلسات تخصصی خود را برای آسیب‌شناسی حوزه اقتصادی استان برگزار کند و در قالب شورای هماهنگی مدیران وزارت اقتصاد در استان همدان بر اساس آمار درست به بررسی وضعیت موجود بپردازد.

وی افزود: با توجه به تدوین برنامه ششم توسعه در کشور باید متناسب این برنامه در استان نیز تدوین شده و وظایف هر مجموعه مشخص شود.

حاجی‌بابایی با بیان اینکه مدیرکل امور اقتصادی و دارایی استان همدان دبیر منطقه 6 کشور در وزارت اقتصاد است، تصریح کرد: این موضوع جای خوشحالی دارد اما اداره کل اقتصاد و دارایی به عنوان جایگاه فرابخشی باید کار‌ها را دنبال کند.

وی تاکید کرد: باید برای قطب شدن استان همدان در بسیاری از زمینه‌ها تلاش کرد چراکه این ظرفیت در استان وجود دارد.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.