دستیار ویژه وئیس جمهور در امور حقوق شهروندی گفت:با آقای ربیعی وزیر کار تعاون و رفاه اجتماعی صحبت کرده ام و قرار است جلسه ای بگذارند که من هم حضور داشته باشم. جلسه ای هم با رئیس بهزیستی خواهم داشت تا مشکلات کودکان کار را پیگیری کنیم

.

به گزارش جماران، شهیندخت مولاوردی در نشست بررسی طرح ساماندهی کودکان کار و خیابان اظهار کرد: من همیشه پیگر دغدغه ها کودکان کار و خیابان بودم؛ متوجه ام که در سمن هایی که برای مشکلات کودکان تشکیل می شود تلاش  می‌شود، صدای کسانی باشند که صدایشان به جایی نمی رسد.

وی ادامه داد: این کار بسیار اجمند است، چراکه  حلقه واسط دولت و مردم است  و سعی می‌شود رابطه میان آن ها  حفظ شود.

دستیار ویژه رئیس جمهور در امور حقوق شهروندی سپس گفت: من پیش از این هم پیگیر این موضوع بودم، با آقای ربیعی وزیر کار تعاون و رفاه اجتماعی صحبت کرده ام و قرار است جلسه ای بگذارند که من هم حضور داشته باشم. جلسه ای هم با رئیس بهزیستی خواهم داشت.

وی همچنین تصریح کرد: یازده دستگاه در سال ٨٤ وظیفه پیدا کردند درباره این موضوع کار کنند. بهزیستی ادعا می کند تنها سازمانی است که کارش را انجام داده و مابقی شانه خالی کردند. از بهزیستی به من گفتند در حال تدوین آیین نامه و بسته ای با دستگاه های مختلف هستند.

مولاوردی ادامه داد: این یازده دستگاه از مرداد ماه برنامه همکاری بیش تر با سمن ها را آغاز کرده‌اند؛ اما ناگهان متوجه شدند قرار گاه اجتماعی ایجاد و تصمیم اکثریت بر آن شده تا چنین طرحی را دستور کار خود قرار دهند. بهزیستی هم این طرح را برای کم شدن اسیب کودکان قبول کرده است.

وی گفت : قول می‌دهم پیگیری های لازم را برای طرح کودکان و زنان انجام دهم.

 

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.