شیخ خالد آل خلیفه گفت: فاش کردن تمام امور در مقابل افکار عمومی فایده‌ای ندارد زیرا راه را برای تفسیرها در مقیاس گسترده‌تر می‌گشاید.

وزیر امور خارجه بحرین با انتقاد از سخنرانی امیر قطر در سازمان ملل و اینکه "چیز جدیدی به همراه نداشته"، گفت: کشورهای حامی مبارزه با تروریسم امیدوارند که دوحه در این خصوص با آنها همراه شود.

به گزارش جماران، به نقل از سایت شبکه اسکای نیوز، شیخ خالد آل خلیفه، وزیر امور خارجه بحرین در اظهاراتی عنوان داشت: مساله ۱۰۰ روز بحران با قطر بخشی از صبر طولانی ما در قبال این کشور است.

وی تاکید کرد: سخنرانی دونالد ترامپ، رئیس‌جمهوری آمریکا که در جریان آن به مساله مبارزه با تروریسم پرداخت "ستون اصلی دیدگاه ما نسبت به قطر" است.

شیخ خالد آل خلیفه درخصوص سخنرانی امیر قطر در سازمان ملل گفت: ما در سخنرانی امیر قطر چیز جدیدی نشنیدیم و امیدواریم که قطر به دیدگاهی که این کشور را با برادران خود در منطقه پیوند می‌دهد، بازگردد.

وی افزود: فاش کردن تمام امور در مقابل افکار عمومی فایده‌ای ندارد زیرا راه را برای تفسیرها در مقیاس گسترده‌تر می‌گشاید.

وزیر امور خارجه بحرین در زمینه مبارزه با تروریسم اظهار داشت: روابط ما با ایالات متحده عامل استراتژیک اساسی است و در بحران قطر آمریکا هنوز تلاش‌های امیر کویت را حمایت می‌کند.

وی با اشاره به بحران با ایران مدعی شد: منشأ اختلافات با ایران هدف قرار دادن، توطئه، آموزش، قاچاق، تخریب و تلاش برای سیطره بر منطقه است.

این مقام بحرینی ابراز امیدواری کرد که قطر به جمع برادران خود در منطقه بازگردد و افزود: ما معتقدیم که مبارزه ما با تروریسم اقدام واقعی است که باید صورت گیرد و امیدواریم که قطر در این خصوص در کنار ما بایستید.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.