در این ملاقات طرفین پیرامون آخرین تحولات روند آستانه و مناطق کاهش تنش و همچنین آخرین وضعیت اسناد تهیه شده در اجلاس های کارشناسی آستانه رایزنی و تبادل نظر کردند.

به گزارش جماران؛ معاون عربی و آفریقای وزارت امور خارجه و مذاکره‌کننده ارشد ایران با لاورنتیف نماینده ویژه رئیس‌جمهور روسیه در امور سوریه در ششمین کنفرانس بین‌المللی آستانه دیدار کرد.

حسین جابری انصاری، معاون عربی و آفریقای وزارت امور خارجه و مذاکره‌کننده ارشد ایران در روند آستانه، در چارچوب رایزنی‌های دوجانبه و تخصصی ششمین دوره کنفرانس بین‌المللی سوریه در آستانه، عصر امروز پنج شنبه ۲۳ شهریور ۹۶ با الکساندر لاورنتیف نماینده ویژه رئیس‌جمهور روسیه در امور سوریه و رئیس هیات اعزامی این کشور به مذاکرات آستانه ملاقات کرد.

در این ملاقات که با فاصله یک روز از دیدار وزیر امور خارجه کشورمان و هیات همراه در سوچی با رییس‌جمهور روسیه انجام شد، طرفین پیرامون آخرین تحولات روند آستانه و مناطق کاهش تنش و همچنین آخرین وضعیت اسناد تهیه شده در اجلاس های کارشناسی آستانه رایزنی و تبادل نظر کردند.

ششمین دوره کنفرانس بین‌المللی آستانه از دیروز در سطح کارشناسی آغاز و امروز در سطح عالی با مشارکت روسای هیات‌های مذاکره‌کننده سه کشور ضامن روند آستانه (جمهوری اسلامی ایران، فدراسیون روسیه و جمهوری ترکیه) و هیات‌های طرف‌های ناظر عضو آستانه و هیات‌های اعزامی دولت و معارضه سوریه، در پایتخت قزاقستان ادامه می‌یابد.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.