منابع سوری از ایجاد دودستگی میان تروریست‌های داعش در دیرالزور و فرار و کشته شدن فرماندهان ارشد این گروه در میدان جنگ خبر دادند.

به گزارش جماران، روزنامه فرامنطقه‌ای القدس العربی به نقل از شبکه فرات پست که در زمینه انتقال اخبار شهر دیرالزور فعالیت دارد، اعلام کرد که داعش از آشفتگی و دودستگی رنج می‌برد و این مساله خود را در فتواهای ضد و نقیض مفتی‌های داعش و یا لغو آن‌ها در برخی مواقع نشان می‌دهد.

به گزارش این شبکه، آنچه که وخامت این اوضاع را بیشتر کرده است نبود فرماندهان ارشد داعش در میدان جنگ و فرار آن‌ها یا کشته شدنشان در درگیری‌ها یا از طریق جنگنده‌های ائتلاف است که عملیات هلی برن انجام می‌دهند.

این شبکه به نقل از منابع نزدیک به داعش نوشت که دودستگی در میان داعشی‌ها به بالاترین سطح خود رسیده است. با انتشار اخبار ضد و نقیض درباره کشته شدن ابوبکر بغدادی، سرکرده داعش اوضاع به دست مجلس شورای داعش افتاده است. اختلافات میان سرکرده‌های داعش طی هفته‌های اخیر به اوج خود رسیده و شامل فرماندهان اصلی نیز شده است.

این شبکه اعلام کرد که دودستگی و آشفتگی جدی در میان داعشی‌ها بعد از کشته شدن ترکی بنعلی، مفتی بحرینی داعش در حمله هوایی در شهر العشاره به وجود آمد که به دنبال آن نیز اختلافات قوی میان سرکرده‌های این گروه رخ داد.

از سوی دیگر یکی از سرکرده‌های داعش و پسرش در حمله ائتلاف آمریکا در حومه دیرالزور کشته شدند.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.