رییس‌جمهور سوریه در این دیدار ضمن تقدیر از حمایت‌های ملت، دولت و رهبری جمهوری اسلامی ایران از سوریه در مبارزه با تروریسم، بر ضرورت حفظ هوشیاری و هماهنگی سوریه و ایران در مرحله فعلی تاکید کرد.

به گزارش جماران؛ معاون عربی و آفریقا وزارت امور خارجه و مذاکره کننده ارشد ایران در روند آستانه، که جهت گفت‌وگو با مقامات سوریه پیرامون آخرین تحولات سوریه و منطقه و روند مذاکرات بین‌المللی صلح سوریه وارد دمشق شده است، صبح امروز چهارشنبه 8 شهریور 96 با بشار اسد رییس جمهور سوریه دیدار و گفت‌وگو کرد.

حسین جابری انصاری در این دیدار ضمن ارائه گزارشی از روند تحرکات دیپلماتیک جمهوری اسلامی ایران با طرفهای مختلف منطقه ای و بین المللی در ارتباط با سوریه، و با اشاره به سرعت حوادث و تحولات بر ضرورت رایزنی مستمر و نزدیک میان طرفین تاکید کرد.

رییس‌جمهور سوریه نیز در این دیدار ضمن تقدیر از حمایت‌های ملت، دولت و رهبری جمهوری اسلامی ایران از سوریه در مبارزه با تروریسم، بر ضرورت حفظ هوشیاری و هماهنگی سوریه و ایران در مرحله فعلی تاکید کرد.

در این دیدار دو طرف با مرور آخرین تحولات میدانی و سیاسی، درباره افق های پیش رو در زمینه حل بحران سوریه به ویژه در چارچوب روند آستانه گفت‌وگو و تبادل نظر کردند.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.