نایب رییس شورای مرکزی حزب موتلفه اسلامی تاکید کرد: آن‌ها که می‌خواهند از شهدا یاد کنند باید مراقب باشند فریب افرادی را نخورند که می‌خواهند شهدا را ابزاری برای رسیدن به اهداف خود کنند.

اسدالله بادامچیان

به گزارش جماران؛ نایب رییس شورای مرکزی حزب موتلفه اسلامی گفت: آن‌ها که به شهید بهشتی، رجایی،‌ باهنر و لاجوردی توهین می‌کردند و بازی‌های سیاسی را راه می‌انداختند پس از شهادت این شهدا یک دفعه طرفدار آن‌ها شدند و آن‌ها را ابزاری برای رسیدن به اهداف خود کردند.

اسدالله بادامچیان عصر امروز در مراسم گرامیداشت شهدای شهریور ماه، با اشاره به این‌که شهدا می‌خواستند در مقابل ظلم و طاغوت بایستند و حاکمیت، عدل و قسط را برپا کنند، اظهار داشت: ما باید پیام شهدا را بشناسیم و در سایه شهیدشناسی، دشمنان شهدا را هم بشناسیم. انسان‌ باید ارزش‌هایی که شهدا به خاطر آن به شهادت رسیده‌اند را هم بشناسد.

وی افزود: آن‌ها که می‌خواهند از شهدا یاد کنند باید مراقب باشند فریب افرادی را نخورند که می‌خواهند شهدا را ابزاری برای رسیدن به اهداف خود کنند. ما باید راه و برنامه شهدا را حفظ کرده و توده مردم را به فریب‌ها و نفاق‌ها آشنا کنیم و البته مراقب هم باشیم به عنوان خانواده یا یاران شهید از آنها برای خود بهره‌برداری نکنیم.

نایب رییس شورای مرکزی حزب موتلفه اسلامی ادامه داد: شهید رجایی،‌ باهنر، عراقی،‌ اندرزگو و لاجوردی همه در خط امام بودند اما هر کدامشان ویژگی خاصی داشتند. شهید رجایی مظهر دولت کریمه، باهنر اسوه اخلاق در قدرت و حاکمیت،‌ عراقی اسوه ولایت‌مداری و ادارت به امام،‌ اندرزگو اسوه چریک مبارز و لاجوردی اسوه «اشدا علی الکفار رحما بینهم» بودند.

بادامچیان در پایان گفت: شهید رجایی مظهر دولت کریمه بود که به قول خودش یتیمی بود که رییس‌جمهور شده بود. البته یک رییس‌جمهور در این نظام بنی‌صدر شد و یک رییس‌جمهور هم رجایی.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.