سیدحسین هاشمی گفت: در سال جاری 100 هزار اشتغال در زمینه‌های مختلف در استان تهران پیش‌بینی شده است.

به گزارش جماران؛ استاندار تهران از ایجاد ۳۰۰ هزار شغل در استان تهران در سال جاری خبر داد و گفت: تاکنون ۴۰ هزار شغل ایجاد شده است.

استاندار تهران در پنجمین روز از هفته دولت امروز به شهرستان‌های فیروزکوه و دماوند جهت افتتاح پروژه‌های این دو شهرستان سفر کرد.

در حاشیه این سفر سیدحسین هاشمی در مورد پروژه‌های هفته دولت در استان تهران اظهار داشت: 952 پروژه ملی و استانی با اعتباری بالغ بر 2 هزار و 600 میلیارد تومان در بخش‌های کشاورزی، امور جاده‌ای و صنعتی افتتاح خواهد شد.

وی ادامه داد: در سال جاری 100 هزار اشتغال در زمینه‌های مختلف در استان تهران پیش‌بینی شده که تاکنون 40 هزار شغل ایجاد شده که با توجه به احتساب شغل‌های غیرمستقیم این رقم در استان تهران به بیش از 300 هزار شغل خواهد رسید.

استاندار تهران با بیان اینکه تصفیه‌خانه‌ها در استان تهران دارای تأثیرات و مزایای مهمی هستند تصریح کرد: مهم‌ترین اولویت استان تهران در سال جاری تکمیل طرح فاضلاب در شهرها است، چراکه چنین طرح‌هایی در حفظ محیط‌زیست تأثیرگذار است و هم می‌توان از پساب آن در بخش کشاورزی استفاده کرد.

هاشمی در پایان خاطرنشان کرد: 41 تصفیه‌خانه در دولت یازدهم احداث شده است که 10 مورد از تصفیه‌خانه‌ها در استان تهران بوده است؛ هم چنین احداث تعدادی تصفیه‌خانه در شهرهای دماوند، فیروزکوه و چند شهرستان دیگر در دست اقدام است.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.