یک عضو فراکسیون امید گفت: فراکسیون امید درباره آقای بیطرف و رای به آن نظر مثبتی داشت و رای مثبت به ایشان داد. شایعات مبنی بر ضعف فراکسیون امید در حمایت از بیطرف بیشتر جنبه اختلاف افکنی دارد و صحت ندارد.

 

به گزارش جماران علی رضا رحیمی درباره تصمیم فراکسیون امید دربارهحبیب الله بیطرف وزیر نیرو و شایعاتی مبنی بر اینکه علت رای نیاوردن بیطرف نپذیرفتن خواسته برخی اعضای فراکسیون بود، گفت: فراکسیون امید موضع منفی نسبت به آقای بیطرف نداشت و مساله همانطور که پیشتر هم اعلام شد نگاه های قومی و منطقه ای عامل رای نیاوردن ایشان از مجلس بود.

نماینده تهران در ادامه تصریح کرد: نگاه سایر فراکسیون ها نسبت به آقای بیطرف منفی بود و این مساله که مطرح می کنید در سایر فراکسیون ها اتفاق افتاده نه فراکسیون امید.

رحیمی تاکید کرد: سایر فراکسیون ها رسما درباره وزرا اعلام نظر کرده بودند، فراکسیون مستقلین، فراکسیون نمایندگان ولایی و همچنین حمایتی که فراکسیون زاگرس‌نشینان در تخریب رای ایشان از دو فراکسیون دیگر کردند، عامل این اتفاق بود. فراکسیون امید درباره آقای بیطرف و رای به آن نظر مثبتی داشت و رای مثبت به ایشان داد. شایعات مبنی بر ضعف فراکسیون امید در حمایت از بیطرف بیشتر جنبه اختلاف افکنی دارد و صحت ندارد.

صبح امروز، جواد امام (فعال سیاسی اصلاح‌طلب) در توییتر خود درباره عدم رای آوری بیطرف از مجلس نوشت: «باز هم گندم نماهای جوفروش! رای عدم اعتماد بیطرف نتیجه صداقت، سلامت و پاسخ منفی ایشان خواسته های آقایان (ت، و، ح،ن) در جلسه میدان آرژانتین بود».

 

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

  • کدخبر: 722226
  • منبع: انرژی امروز
  • نسخه چاپی

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.