این مردم لایق خدمت هستند و جای گلایه است که چرا صدا و سیما و دیگر رسانه ها زیبایی های این خطه، این جوانمردی ها و این شجاعت ها را به تصویر نمی کشند.

نماینده رهبری در شورای عالی امنیت ملی و عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام با اشاره به اینکه تنوع قومی و مذهبی موهبتی برای ایران اسلامی است، گفت: در هر منطقه ای که این تنوع ها وجود دارد، دشمنان به دنبال تفرقه افکنی هستند.

به گزارش جماران، سعید جلیلی روز سه شنبه در یادواره شهدای پیشمرگان کرد مسلمان در پیرانشهر افزود: دشمنان باید پاسخ ناکامی خود در توطئه اختلاف افکنی را در این شهرستان مرزی پیدا کنند. 
وی با تاکید بر اینکه پیرانشهر سرشار از زیبایی های وحدت آفرین است، ادامه داد: دلیل ناکامی دشمنان، وحدت است و جلوه های زیبای این وحدت در فرهنگ مردم این منطقه ریشه دارد. 
وی با تاکید بر اینکه اهمیت دادن به مردم در نظام جمهوری اسلامی موجب ایجاد این وحدت شده است، افزود: اسلام طناب اتحاد و بصیرت مردم رشته های این طناب به شمار می رود. 
به گفته وی پیشمرگان کرد مسلمان بهترین مصداق برای جهادگران با بصیرت به شمار می روند و به عنوان نگین حلقه اتحاد کشور می درخشند. 
عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام ادامه داد: پیروزی های حماس سنی در فلسطین و حزب الله شیعه در لبنان از وحدت ایران و بصیرت پیشمرگان کرد مسلمان نشات گرفته است. 
جلیلی با تاکید بر اینکه عدالت ریشه اصلی وحدت است، اظهار کرد: ریشه کنی فساد بدون مبارزه با تبعیض ممکن نیست و مبارزه با تبعیض در سایه تساوی در برخوردها و برخورداری ها میسر می شود؛ بر اساس منویات مقام معظم رهبری نمی شود در جایی قاچاق کانتینری را ندیده گرفت و با کوله بری در پیرانشهر برخورد کرد. 
وی با تاکید بر اینکه امنیت، عدالت و وحدت ایران مدیون شهداست، افزود: این مردم لایق خدمت هستند و جای گلایه است که چرا صدا و سیما و دیگر رسانه ها زیبایی های این خطه، این جوانمردی ها و این شجاعت ها را به تصویر نمی کشند. 
وی ادامه داد: وقتی از 11 سپتامیر سخن گفته می شود تمام توجه ها به سوی آمریکا می رود ولی چرا نباید هنگام شنیدن 7 تیر مردم به یاد سردشت و مظلومیت های این شهر بیافتند و چرا رسانه ها این مظلومیت ها را منعکس نمی کنند؟ 
وی اظهار کرد: تمام مسئولان و قوا باید در خدمت این مردم باشند تا جایی که شمالغرب کشور، منطقه کردستان و پیرانشهر الگوی کشورهای دیگر در رفاه و پیشرفت باشد. 
نماینده رهبری در شورای عالی امنیت ملی با بیان اینکه لازمه پیشرفت کشور خدمت به مردم بدون در نظر گرفتن تنوع قومی و مذهبی است، افزود: ظرفیت های این مناطق از جمله معادن، طبیعت و به خصوص استعدادهای مردمی و جوانان تحصیل کرده باید مورد استفاده قرار گیرد. 
یادواره شهدای پیشمرگان کرد مسلمان با تقدیر از خانواده های شهدای پیشمرگ آذربایجان غربی به اتمام رسید؛ پیشمرگانی که در مدیریت بحران در برهه هایی از تاریخ انقلاب اسلامی خوش درخشیده اند. 

 

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.