پاپی‌زاده گفت: دولت سهم 3 درصدی درآمدهای حاصل از فروش نفت را برای حل مشکلات خوزستان اختصاص داده است. به همین جهت ما دیگر نمی‌توانیم شکایتی کنیم.

به گزارش جماران؛ رییس مجمع نمایندگان خوزستان با اشاره به مشکلات استان، گفت: برای رسیدگی به این مشکلات باید مسئولان تلاش‌های زیادی کنند؛ زیرا خوزستان با وجود امکانات و منابع غنی، دارای مشکلات فراوانی است.

عباس پاپی‌زاده در جلسه شورای برنامه‌ریزی استان که امروز، هشتم مردادماه در محل استانداری برگزار شد، اظهار کرد: خوزستان مشکلات فراوانی در گذشته و تاکنون داشته و دارد. اتفاقاتی که در آن افتاده، ناگوار است؛ از جمله مشکل قطعی آب و برق که باعث شکایت مردم و پیگیری‌های مداوم آن‌ها شده است. مردم باید مدام مشکلات خود را بیان کنند تا این مشکلات از سوی نمایندگان و مسئولین پیگیری شوند.

وی با اشاره به مشکلات فراوان این استان افزود: دولت سهم 3 درصدی درآمدهای حاصل از فروش نفت را برای حل مشکلات خوزستان اختصاص داده است. به همین جهت ما دیگر نمی‌توانیم شکایتی کنیم، زیرا به نظر دولت استان خوزستان از منابع و درآمدهای نفتی سهم بسیاری دارد و به همین دلیل سهم خوزستان را از بخش‌های دیگر، کمتر کرده است.

پاپی‌زاده گفت: خودمان باید در خصوص برطرف کردن مشکلات‌مان تلاش کنیم. چرا با وجود رودخانه‌های فراوانی که در خوزستان است ما مشکل کم‌آبی داریم؟ چرا باید با وجود رودخانه دز که از شهر دزفول عبور می کند، شهرستان های دزفول و همجوار آن از کم آبی رنج ببرند؟ به همین جهت ما باید عزم و اراده خود را برای حل مشکلات قوی کنیم.

وی با طرح این پرسش که چرا مردم خوزستان باید 10 برابر پول برق را بدهند؟ گفت: ما دولت را موظف کردیم که از قوانین دائمی پیروی کند و مشکلاتی از جمله این‌که وزارت نفت در حال آسیب زدن به محیط زیست است و خسارت فراوانی وارد کرده را پیگیری کند اما متأسفانه کسی نیست که این کار را انجام دهد.

پاپی‌زاده بیان کرد: از تمام مسئولان دستگاه‌های اجرایی و دولتی می‌خواهیم برای پیشرفت استان قدم جدی بردارند.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.