رئیس شورای مرکزی حزب موتلفه اسلامی گفت: نخبگان حزبی و فعالان سیاسی کارنامه رقابت های انتخاباتی را ببندند و به رئیس جمهوری منتخب و کابینه وی احترام بگذارند و دولت را در پیشبرد برنامه ها یاری دهند.

به گزارش جماران، سید مصطفی آقا میرسلیم عصر سه شنبه در جمع اعضاء حزب موتلفه استان مرکزی، افزود: احترام به رئیس جمهوری منتخب به مثابه احترام به رای مردم، اساس نظام اسلامی، قانون اساسی و خنثی کننده توطئه دشمنان است. 
وی ادامه داد: جریان های سیاسی الگوساز و پیشرو هستند و در فضای پس از انتخابات مناسبات رفتاری خود را باید به شکلی تنظیم کنند که وحدت بخش و عامل امید باشد چرا که دشمنان به دنبال آسیب و تضعیف نظام اسلامی هستند. 
رئیس شورای مرکزی حزب موتلفه اسلامی بیان کرد: حزب موتلفه با پیروزی آقای روحانی در انتخابات، ضمن تبریک اعلام همکاری با دولت داشت چرا که آبادانی و سرافرازی ایران اسلامی مهمترین هدف این حزب است و نخبه سیاسی الفبای فعالیت خود را بر منفعت جمعی، وحدت و پیشبرد توسعه کشور می گذارد. 
وی، در بخش دیگری از سخنانش گفت: برنده واقعی در انتخابات عقلانیت و مشارکت مردمی است که در دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری به بهترین شکل رقم خورد. 
وی افزود: اگر چه نامزدهای اردوگاه اصولگرایان در رقابت های انتخابات دوازدهم بر سکان ارشد اجرایی کشور تکیه نزدند اما،سهم 16 میلیونی آرای حامیان آنان پیام روشنی دارد که رسالت اصولگرایان را سنگین تر می کند. 
میرسلیم گفت: افراد درون نظام اسلامی با ایده های مختلف فرزندان ایران هستند و در شرایط کنونی باید همه ظرفیت ها در راستای توسعه کشور بسیج شود. 

 

 

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.