رییس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی از سکوت جامعه جهانی برابر جنایات سازمان یافته تروریست­ها در سوریه انتقاد کرد و گفت: مدعیان حقوق بشر برای کاهش آلام مردم سوریه اقدامی نمی­ کنند.

به گزارش جماران، حسین راغب نماینده مجلس مردمی جمهوری عربی سوریه ظهر امروز (یکشنبه) با علاءالدین بروجردی رییس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی دیدار و گفت وگو کرد.
بروجردی در این دیدار با تبریک پیروزی­ های اخیر ارتش سوریه برابر تروریست­ها گفت: ایستادگی و مقاومت مردم سوریه برابر تروریست ها و حامیانشان، سد بزرگی در مسیر دست یابی آنان به اهداف و امیال پلیدشان است.
وی با انتقاد از سکوت جامعه جهانی برابر جنایات سازمان یافته تروریست­ها در سوریه افزود: در حالی که مردم مناطقی از سوریه در محاصره تروریست­ها و در وضعیت بحرانی قرار دارند، مدعیان حقوق بشر برای کاهش آلام مردم و کمک به آن ها اقدامی نمی­ کنند.
بروجردی اظهار داشت: آمریکا و متحدانش در منطقه مسبب اصلی بحرانی هستند که بیش از شش سال است مردم سوریه و کشورهای دیگر را به خاک و خون کشیده است.
نماینده مردم بروجرد در مجلس شورای اسلامی بر حمایت مجلس شورای اسلامی از مقاومت ملت و دولت سوریه تاکید کرد.

** پدیده شوم تروریسم و افراط ­گرایی معضلی جهانی
نماینده شیعه مجلس مردمی جمهوری عربی سوریه نیز با ابراز تاسف از وقوع حادثه تروریستی اخیر در تهران و شهادت جمعی از هموطنانمان گفت: پدیده شوم تروریسم و افراط ­گرایی معضلی جهانی است که در صورت عدم مقابله جمعی کشورها با آن به سراسر جهان سرایت می­کند.
حسین راغب با قدردانی از کمک­های جمهوری اسلامی ایران افزود: مردم سوریه هیچ گاه حمایت­ها و کمک­های جمهوری اسلامی ایران از مردم سوریه در این دوران سخت را فراموش نخواهند کرد. 
راغب حسین در پایان این دیدار اظهار داشت: مقاومت قهرمانانه مردم سوریه تا نابودی کامل تروریست­ها ادامه دارد.

 

 

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.