نماینده ولی فقیه در استان البرز به قتل دلخراش «آتنا اصلانی» دختر هفت ساله پارس‌آبادی، اشاره و اظهار کرد: نباید به این اتفاق نگاه سیاسی داشت، مسبب حادثه نیز باید به اشد مجازات برسد.

به گزارش جماران، آیت‌الله سید محمدمهدی حسینی همدانی در خطبه‌های این هفته نماز جمعه کرج به تلاش دشمنان برای ایجاد انحراف در عقیده مردم به وسیله فرقه‌های انحرافی اشاره کرد و گفت: این اقدامات از طریق شبکه‌های ماهواره‌ای و فضای مجازی دنبال می‌شود.

حسینی همدانی با بیان اینکه اشاعه تشیع لندنی یکی از این اقدامات است افزود: قصد دشمنان این است که در تفکرات ناب اسلامی و مرجعیت شیعه انحراف ایجاد و از دین استفاده ابزاری کنند.

وی در بخش دیگری از خطبه‌های این هفته نماز جمعه کرج به اهمیت شورای نگهبان در جمهوری اسلامی، اشاره و آن را نبض نظام عنوان کرد و گفت: متاسفانه نظارت بر انتخابات شوراها بر عهده این نهاد نیست و همین عاملی شده است تا افراد فاقد صلاحیت بر انتخابات شوراها نظارت کنند.

امام جمعه کرج در ادامه به تحولات منطقه اشاره کرد و افزود: این روزها شاهد آزادسازی موصل بودیم، این اقدام به کمک مستشاران ایرانی و مقاومت مردم عراق صورت گرفت.

نماینده ولی فقیه در استان البرز، آزادسازی موصل را یک نقطه عطف مهم برای جهان اسلام عنوان و اعلام کرد: رشادت‌های مدافعان حرم باعث شد تا با آزادسازی موصل امنیت در مرزهای ایران تامین شود، مدافعانی که برای پول به جبهه نمی‌روند. در کنار همه اینها، صنعت موشکی کشور نیز برای ایران افتخار است.

حسینی همدانی در ادامه با بیان اینکه برخی کشورهای خارجی به دنبال برقراری ارتباط با تهران هستند تصریح کرد: مسئولان باید در این زمینه هوشیار بوده و در دشمن‌شناسی از مردم عقب نمانند.

وی در بخشی دیگر از خطبه‌های نماز جمعه کرج از مسئولین خواست تا به جای پرداختن به حاشیه‌ها، رسیدگی به امورات مردم را در اولویت قرار دهند؛ زیرا در غیر این صورت شاهد بالا رفتن دوباره تورم خواهیم بود.

امام جمعه کرج با اشاره به قرارداد نفتی توتال، وظیفه نظارتی مجلس را یادآور شد و گفت: این قرارداد محرمانه باید توسط مجلس بررسی شود زیرا فرانسه سابقه عهدشکنی دارد.

حسینی همدانی در پایان به موضوع حریم خصوصی بودن یا نبودن داخل خودرو اشاره کرد و گفت: داخل خودرو حریم خصوصی نیست و متولیان باید با بی‌حجابی در داخل خودرو برخورد کنند.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.