جو اسکاربورو سیاستمدار پیشین جمهوریخواه آمریکا و مجری بانفوذ شبکه تلویزیونی «ام اس ان بی سی» در اعتراض به مماشات حزب جمهوریخواه آمریکا با سیاست های زیانبار دونالد ترامپ رئیس جمهوری آمریکا، اعلام کرد که از این حزب کناره گیری می کند.

به گزارش جماران، جو اسکاربورو نماینده پیشین حزب جمهوریخواه در کنگره آمریکا که در حال حاضر اجرای برنامه تحلیلی سیاسی 'جو صبحگاهی' را در شبکه ام اس ان بی سی به عهده دارد، با حضور در یک برنامه تلویزیونی، کناره گیری رسمی خود را از حزب جمهوریخواه اعلام کرد و گفت که از این پس بطور فراجناحی به فعالیت های خود ادامه خواهد داد.
وی دلیل تصمیم برای کناره گیری خود را بی توجهی و چشم پوشی حزب جمهوریخواه از منافع ملی و پشت کردن آن ها به آرمان ها و ارزش های حزبی ذکر کرد و سیاستمداران این حزب را به علت ایستادگی نکردن در مقابل ترامپ، به فروختن این ارزش ها و آرمان ها متهم نمود.
وی یاد آور شد که از این پس تصمیم دارد بعنوان یک سیاستمدار فراجناحی (بدون وابستگی به احزاب جمهوریخواه و دمکرات) به فعالیت های خود ادامه دهد.
تنش های میان این سیاستمدار و مجری برنامه های تلویزیونی آمریکا با ترامپ از زمانی آغاز شد که وی چند هفته پیش در واکنش به برنامه های انتقادی اسکاربورو، او و «میکا برژینسکی» همکارش را با پیام هایی تند و اهانت آمیز، به باد انتقاد گرفت و آنان را بیماران روانی و بدون شعور خواند که واکنش های تندی را در رسانه ها و محافل سیاسی آمریکا در پی داشت.

 

 

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.