جلسه علنی امروز با حاشیه‌های مختلفی همراه شد،‌از اشتباه مطهری در بیان کلمات عربی در پاسخ به نطق عربی نماینده مردم خوزستان تا محکوم کردن توهین به رئیس جمهور در راهپیمایی روز قدس.

به گزارش جماران،‌ جواد کاظم نسب نماینده مردم اهواز، چهره‌ای بود که در جلسه امروز -یکشنبه، 11 تیر- مجلس برای بیان نطق میان دستور فرصت یافت.او بخش ابتدایی نطق خود را به زبان عربی بیان کرد.

مطهری هم در پاسخ به او به اشتباه به جای بیان «شکرا»، گفت «اهلا و سهلا»، سریع این اشتباه لفظی را اصلاح کرد.

نماینده مردم اهواز در بخش دیگری از نطقش، به روزهای انتخابات ریاست جمهوری و حضور روحانی در جمع مردم جنوب اشاره‌ای داشت و خطاب به روحانی گفت: در زمان انتخابات مردم اهواز در ورزشگاه شعار دادند که«ما که هوا نداریم اما هوات رو داریم.» مردم اهواز رای به روحانی و اعتدال دادند و اینک نوبت شماست که هوای مردم خوزستان و اهواز را داشته باشید و  کابینه را به نیروی خوزستانی زینت بخشید.

احمد علیرضا بیگی نماینده مردم تبریز و اسکو هم در هنگام بیان نطقش، حمله به رئیس جمهور در روز قدس را محکوم کرد و گفت: اقدام ناپسند توهین به رئیس جمهور محکوم است. همه باید انتخابات را پایان یافته بدانیم. رئیس دستگاه اجرا هم از حاشیه‌ها بکاهد و بر متن متمرکز شود،‌رئیس جمهور بداند قوای حاکم زیر نظر رهبری قرار گرفته اند.

رضا کریمی نماینده مردم اردبیل و نمین، نماینده دیگری بود که در رابطه با حادثه روز قدس سخن گفت: توهین به رئیس جمهور را توهین به رای مردم دانسته و این هتاکی آب به آسیاب ریختن دشمن است. از ارکان مسئول درخواست میکنم به منظور پیشگیری از این قبیل اعمال نادرست،‌ ‌ نتیجه را در اسرع وقت به مردم اعلام نمایند

 

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

  • کدخبر: 689166
  • منبع: خبرآنلاین
  • نسخه چاپی

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.