پایگاه اطلاع رسانی و خبری جماران -تهران

انتقاد سناتور آمریکایی از طرح جایگزین اوباماکر:

ترامپ ضدعدالت اجتماعی است

پتی موری' سناتور دموکرات ایالت واشینگتن در مجلس سنای آمریکا با ناعادلانه توصیف کردن طرح بیمه درمانی ترامپ موسوم به 'ترامپ کر'، تاکید کرد: این طرح فقط برای طبقه ثروتمند آمریکا مناسب خواهد بود.

به گزارش جماران، موری شنبه شب در صفحه شخصی خود در توییتر نوشت: اجرای این طرح از سوی دولت ترامپ، بیمارستان های روستایی ایالت واشینگتن را با آسیب جدی مواجه خواهد ساخت.
وی در ادامه تصریح کرد: در صورت اجرای این طرح، فرصت های شغلی (مرتبط با بیمه درمانی) نیز با خطر جدی مواجه خواهند شد.
این در حالی است که دونالد ترامپ رئیس جمهوری آمریکا روز جمعه از سناتورهای جمهوری خواه کشورش خواست در صورتی که نمی توانند در مورد یک طرح جدید درمانی به توافق برسند، طرح بیمه درمانی اوباماکر را بی درنگ لغو کنند.
ترامپ در توییتر خود نوشت: چنانچه سناتورهای جمهوری خواه قادر به تصویب آنچه درحال حاضر روی آن کار می کنند، نیستند؛ باید بی درنگ (اوباماکر) را لغو و سپس در زمانی دیگر (طرح جدیدی) را جایگزین آن کنند. 
تلاش های جمهوری خواهان برای دستیابی به توافق در مورد طرح درمانی جدید روز گذشته (پنجشنبه) به مشکل برخورد.
رهبر جمهوری خواهان سنای آمریکا رای گیری در مورد لایحه بهداشتی جمهوری خواهان را به دلیل عدم حمایت کافی از آن به بعد از تعطیلات روز استقلال آمریکا موکول کرد.
دفتر بودجه کنگره آمریکا اعلام کرد، بر اساس برآوردهای انجام شده، نزدیک به 22 میلیون نفر از اتباع آمریکا در صورت تصویب طرح جدید سلامت، بیمه های درمانی خود را طی یک دهه آینده از دست می دهند.
بازنگری قانون بیمه خدمات درمانی دولت پیشین آمریکا موسوم به اوباماکر یکی از اولویتهای جمهوری خواهان از زمان روی کار آمدن ترامپ بوده است.

 

 

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.