تلاش کیمیا بیانگر صلابت و اراده محکم زنان و بانوان ایرانی است

رئیس مجلس شورای اسلامی با اشاره به نایب قهرمانی کیمیا علیزاده در مسابقات تکواندوی قهرمانی جهان تصریح کرد: تلاش و سخت کوشی این بانوی ورزشکار با وجود مصدومیت شدید در این مسابقات، بیانگر صلابت و اراده محکم زنان و بانوان ایرانی است.

به گزارش جماران، علی لاریجانی روز شنبه در حساب اینستاگرامی خود نوشت: «کسب مدال نقره خانم کیمیا علیزاده در رقابتهای جهانی تکواندو موجب خوشحالی مردم شد.
تلاش و سخت کوشی این بانوی ورزشکار با وجود مصدومیت شدید در این مسابقات، بیانگر صلابت و اراده محکم زنان و بانوان ایرانی است.
امیدوارم همواره شاهد درخشش بانوان ورزشکار کشورمان در رقابتهای داخلی و خارجی باشیم.»
 کیمیا علیزاده در فینال مسابقات قهرمانی جهان در مقابل حریف ساحل عاجی خود نتیجه را واگذار کرد و نخستین مدال نقره تاریخ تکواندو بانوان در مسابقات جهانی را کسب کرد.
بانوی نابغه تکواندو ایران در این مسابقه و برای کسب عنوان قهرمانی این رقابت‌ها با «روس گباگبی» از ساحل عاج دارنده مدال برنز المپیک 2016، طلای مسابقات قهرمانی اروپا و طلای قهرمانی آفریقا مبارزه کرد و با وجود آسیب دیدگی تا لحظه آخر از جان مایه گذاشت اما نتیجه را 19 بر 9 واگذار و به مدال نقره رسید.
بیست و سومین دوره مسابقات قهرمانی جهان 2017 از روز شنبه (3 تیرماه) با حضور 973 تکواندوکار از 183 کشور در سالن «تی‌وان آرنا» موجو آغاز و روز گذشته (جمعه) به پایان ‌رسید.

 

 

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.