امیدوارم با همدلی و اخوت تصویری روشن از دین رحمانی اسلام به تمام جهانیان ارایه نماییم/ اطمینان دارم با همیاری یکدیگر می توانیم خشونت، افراطی‌گری و تروریسم را از سرزمین‌های اسلامی بزداییم

رییس جمهوری در پیام های جداگانه‌ای عید سعید فطر؛ عید پیروزی در مبارزه با تمایلات نفسانی و خالص شدن دل‌ها و اراده‌ها برای اجرای فرامین الهی را به سران کشورهای اسلامی تبریک گفت.

 

به گزارش جماران؛ رییس جمهوری در پیام های جداگانه‌ای عید سعید فطر؛ عید پیروزی در مبارزه با تمایلات نفسانی و خالص شدن دل‌ها و اراده‌ها برای اجرای فرامین الهی را به سران کشورهای اسلامی تبریک گفت.

حجت الاسلام و المسلمین دکتر حسن روحانی در این پیام خطاب به سران کشورهای اسلامی اظهارداشت: امیدوارم به میمنت این عید سراسر رحمت و برکت، بیش از پیش بتوانیم با همدلی و اخوت و برقراری صلح، ثبات و امنیت در میان همه مسلمانان، تصویری روشن از این دین رحمانی به تمام جهانیان ارایه نماییم.

رییس جمهور افزود: اطمینان دارم با بهره‌گیری از آموزه‌های رفیع دین مبین اسلام و بهره‌گیری از عبادت صیام و قیام خواهیم توانست خشونت، افراطی‌گری و تروریسم را با همیاری یکدیگر از سرزمین‌های اسلامی بزداییم.

دکتر روحانی در بخش پایانی این پیام از خداوند متعال،‌ بهروزی و نیکبختی تمامی مسلمانان جهان را مسألت کرده است.

 

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.