خلق الساعه یا از پیش برنامه ریزی شده بودن اینگونه اقدامات تاثیری در کلیت ماجرا نخواهد داشت و به عقیده من خلق الساعه یا خودجوش بودن هم مشروعیتی به این قبیل کارها نمی دهد.

یک فعال سیاسی اصلاح طلب در خصوص حواشی روز قدس و توهین برخی به رئیس جمهور گفت: بعید است که کسی به خودش جرأت بدهد که بصورت خود جوش چنین اقداماتی را انجام دهد.

به گزارش جماران، عباس عبدی روزنامه نگار و فعال سیاسی اصلاح طلب  پیرامون حواشی مراسم روز قدس و توهین برخی افراد به رئیس جمهور روحانی و نایب رئیس مجلس آقای علی مطهری گفت: نمیدانم که در ایران چقدر ممکن است که از این نوع اقدامات خودجوش و خلق الساعه وجود داشته باشد ، بعید است که کسی به خودش جرأت بدهد که بصورت خود جوش چنین اقداماتی را انجام دهد در نتیجه می شود گفت که این اقدامات از قبل در حدی برنامه ریزی شده هستند و محدود بودن تعداد اینها نشان دهنده این قضیه است.

وی در ادامه افزود: خلق الساعه یا از پیش برنامه ریزی شده بودن اینگونه اقدامات تاثیری در کلیت ماجرا نخواهد داشت و به عقیده من خلق الساعه یا خودجوش بودن هم مشروعیتی به این قبیل کارها نمی دهد.

عبدی در پاسخ به اینکه آیا این افراد منتسب به اصولگرایان هستند یا خیر و هدفشان چیست اظهار داشت: اینکه اینها جز طیف اصولگرایان هستند یا خیر وظیفه اصولگرایان هست که ارتباط خودشان را با آنها روشن کنند چون به هرحال به یک بخش هایی از تندرو های آنها منتسب می شوند ولی اینکه هدف آنها چه هست می توان اهداف متعددی را برای آن در نظر گرفت یکی واکنشی ناشی از عصبانیت از انتخابات است و دیگر اینکه می‌خواهند به نوعی رعب و وحشت ایجاد کنند و اینگونه رفتارها را در پیشبرد اهداف سیاسی خود نهادینه کنند و در مجموع هم هیچ تعهدی هم به نتایج انتخابات و آرامش سیاسی در کشور ندارند.

این فعال سیاسی اصلاح طلب در پاسخ به اینکه چرا اینطور به نظر می رسد چنین جریان هایی به نوعی از مصونیت قضایی برخوردار هستند گفت: این را باید از قوه قضائیه پرسید بویژه دادستان که وظیفه برخورد در این مسائل را دارد اما در این قضایا سکوت می شود و در روز روشن اینها چنین اقداماتی را انجام می دهند بنابر این می شود گفت بیش از اینکه مسولیت این اقدامات متوجه این افراد باشد متوجه کسانی است که باید با آنها برخورد کنند ولی نمی کنند.

منبع: بازتاب

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.