به گزارش جماران، مشاور عالی سازمان سنجش گفت: مهلت انتخاب رشته آزمون ورودی دوره های کارشناسی ارشد ناپیوسته سال 96 تا ساعت 24 روز یکشنبه 28 خرداد 96 تمدید شد.

حسین توکلی روز پنج شنبه افزود : با توجه به موارد اصلاحی و رشته های جدید علاوه بر رشته های تحصیلی مندرج در دفترچه راهنمای انتخاب رشته آزمون ورودی دوره های کارشناسی ارشد ناپیوسته سال 96 (علاوه بر اطلاعیه این سازمان درباره اعلام رشته محل های جدید و اصلاحات دفترچه راهنمای منتشره در تاریخ 21 خرداد 96 ) مدت انتخاب رشته تمدید شد.
وی افزود: به منظور فراهم آوردن تسهیلات لازم برای آن دسته از داوطلبان مجاز به انتخاب رشته های تحصیلی آزمون مذکور که تا این تاریخ برای انتخاب کد رشته محل های تحصیلی مورد علاقه خود از کد رشته یا رشته های امتحانی مجاز و ثبت کد رشته محل های انتخابی در فرم انتخاب رشته اینترنتی اقدام نکرده اند، تا روز یک شنبه مهلت اضافی ایجاد شده است.
وی ادامه داد: بنابراین به آن دسته از داوطلبان مجاز به انتخاب رشته که تاکنون برای انتخاب کدرشته محل های تحصیلی و ثبت کد رشته محل های انتخابی در فرم انتخاب رشته اینترنتی در سایت این سازمان اقدام نکرده اند، اکیدا توصیه می شود در این مهلت تمدید شده و حداکثر تا ساعت 24 روز یکشنبه 28 خرداد با مراجعه به سایت سازمان سنجش کدها را ثبت کنند.
توکلی گفت: توصیه می کنم پس از مطالعه دفترچه راهنما و اطلاعیه های سازمان به ویژه اطلاعیه روز یکشنبه 21 خرداد در رابطه اعلام رشته محل های جدید و برخی از اصلاحات دفترچه راهنمای انتخاب رشته که قبلا بر روی سایت قرار گرفته و همچنین اطلاعیه اصلاحات و کد رشته محل های جدید (علاوه بر اطلاعیه 21خرداد 96) که از عصر امروز پنج شنبه 25 خرداد برروی سایت سازمان سنجش قرار می گیرد، نسبت به انتخاب حداکثر 100 کد رشته محل از کد رشته یا رشته های امتحانی مجاز اقدام کرده و و کد ها را به ترتیب اولویت علاقه در فرم انتخاب رشته اینترنتی ثبت کنند.
وی گفت : آن دسته از دوطلبانی که قبلا کد رشته محل های انتخابی را در فرم انتخاب رشته اینترنتی ثبت کرده اند نیز می توانند در صورت تمایل تا ساعت 24 روز یکشنبه 28 خرداد نسبت به مشاهده اطلاعیه ای که امروز برروی سایت سازمان سنجش قرار می گیرد و ویرایش کد رشته محل های انتخابی خود اقدام کنند.
مشاور ارشد سازمان سنجش ادامه داد: تا ساعت 12 امروز پنج شنبه 25 خرداد 96 از تعداد 656 هزار 180 داوطلب مجاز به انتخاب رشته، تعداد 256 هزار و 301 داوطلب انتخاب رشته کرده اند.
توکلی افزود: داوطلبانی که مجاز به انتخاب رشته بوده و علاقمند به انتخاب رشته در دانشگاه آزاد نیز هستند ضرورت دارد براساس اطلاعیه دانشگاه آزاد در مهلت مشخص شده به سایت مرکز آزمون دانشگاه آزاد مراجعه و با مطالعه دقیق دفترچه راهنمای انتخاب رشته های تحصیلی دانشگاه آزاد و مطالعه اطلاعیه و یا اطلاعیه های منشره دانشگاه مذکور، کد رشته محل های تحصیلی مورد علاقه خود را انتخاب کنند و کدها را به ترتیب اولویت علاقه درفرم انتخاب رشته دانشگاه آزاد ثبت نمایند.

 

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.