معاون امور اقتصادی و توسعه منطقه ای وزیر کشور گفت: احداث برج اقامتی موقت و آلمان شرکت پدیده شاندیز در ٣٤ طبقه مورد تایید و تصویب قرار گرفت.

به گزارش جماران به نقل از پایگاه اطلاع رسانی وزارت کشور، بابک دین پرست افزود: در جلسه امروز شورای عالی شهرسازی و معماری ایران که به ریاست وزیر راه و شهرسازی برگزار شد، با احداث برج اقامتی موقت و آلمان پروژه پدیده شاندیز در ٣٤ طبقه موافقت شد.
رییس کارگروه ویژه پیگیری مسایل شرکت پدیده تاکید کرد: بر اساس اعلام نماینده وزارت کشور در شورایعالی شهرسازی، در جلسه امروز شورای عالی شهرسازی و معماری کشور که به ریاست آخوندی وزیر راه و شهرسازی برگزار شد، مصوبه مورخ 1396/1/28 شورایعالی شهرسازی به طور مجدد مورد تصویب قرار گرفت.
دین پرست تصریح کرد: با توجه به تخصیص مبلغ ٩٥٠ میلیارد ریال از تسهیلات کنسرسیوم بانکی و همچنین برگزاری مناقصات مربوط به تکمیل طرح های نیمه تمام پروژه پدیده شاندیز طی هفته قبل انتظار می رود که با پیگیری مجدانه هیات مدیره شرکت و حمایت های مستمر و همیشگی ستاد تدبیر استان خراسان رضوی، تعهد هیات مدیره شرکت مبنی بر آغاز عملیات اجرایی پروژه در روز عید فطر امسال بدون تاخیر و در موعد مقرر محقق شود.
وی از وزیر راه و شهرسازی و همکاران ایشان و همچنین اعضای شورای عالی شهرسازی و معماری ایران برای رفع یکی از مهمترین موانع موجود در مسیر آغاز فعالیت های عمرانی شرکت که نشان از همدلی و همراهی صمیمانه مسوولان ذیربط با خانواده بزرگ پدیده دارد، قدردانی کرد.

 

 

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.