سفارت جمهوری اسلامی ایران در لندن روز جمعه به منظور ادای احترام به شهدای حملات تروریستی اخیر در مجلس شورای اسلامی و حرم حضرت امام (ره)، اقدام به گشایش دفتر یادبود کرد.

به گزارش جماران، علاوه بر رییسان و کارکنان نهادهای جمهوری اسلامی ایران، شماری از مقامات کشورهای مختلف برای ابراز همدردی ضمن حضور در سفارت کشورمان، این دفتر یادبود را امضاء کردند. 
«آرتیورو سوارز» کاردار سفارت بولیوی در یادداشتی در دفتر یادبود، ضمن ابراز تاسف از به شهادت رسیدن شماری از هموطنانمان در حملات تروریستی در تهران نوشت: دولت بولیوی به عنوان مدافع برقراری صلح و امنیت بین المللی با تمام اشکال خشونت و تروریسم در جهان مخالف است.
وی افزود: ما هر نوع اقدام افراطی و تروریستی را محکوم و با خانواده قربانیان ابراز همدردی می کنیم. 
در این میان شماری از کارکنان سازمان بنادر و دریانوردی کشورمان که برای شرکت در اجلاس سازمان آیمو در لندن به انگلیس سفر کرده اند به منظور ابراز همدردی با خانواده قربانیان این حوادث تروریستی، در محل سفارتخانه حاضر و دفتر یادبود را امضاء کردند.
سفارت جمهوری اسلامی ایران روز گذشته (پنجشنبه) در بیانیه ای گفته بود: به دنبال بروز حادثه تاسف بار و وحشیانه تروریستی 17 خرداد ماه در تهران که به کشته و مجروح شدن تعداد زیادی از هموطنان بی گناه کشورمان انجامید، سفارت جمهوری اسلامی ایران در لندن ضمن محکومیت شدید این اقدام بزدلانه تروریستی و ابراز همدردی با خانواده های قربانیان این حوادث، بدین وسیله به اطلاع می رساند که دفتر یادبود و گرامیداشت قربانیان حوادث مذکور در روز جمعه به تاریخ 19 خرداد ماه 1396 از ساعت 10 صبح لغایت 5بعد از ظهر در محل سفارت مفتوح می باشد. 
 

 

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.