فرماندار شهرستان ریگان گفت: بر اثر شدت گرما و بروز پدیده ریزگردها طی روزهای جاری ساعات کار ادارات و سازمانهای این شهرستان در استان کرمان تغییر کرد .

به گزارش جماران، امین باقری بیان داشت :با توجه به در خواست مدیرعامل شرکت سهامی برق منطقه ای مبنی بر افزایش شدید مصرف و نظر به آغاز فصل گرما در مناطق گرمسیری ضرورت تغییر ساعات کار دستگاههای اجرایی به عنوان یک راهکار اولیه در کاهش مصرف برق و جلوگیری از قطعی این انرژی حیاتی در برنامه قرار گرفت. 
وی بیان داشت در نشست شورای برنامه ریزی استان کرمان این کاهش ساعت هم از ساعت 6تا 13که در زمینه صرفه جویی برق تاثیر بسزایی دارد نیز طرح گردیده است . 
فرماندار ریگان عنوان کرد :این تغییر ساعات مربوط به شهرستانهای گرمسیری استان می باشد که شدت گرما در این شهرستانها افزایش یافته است . 
باقری گفت :گرما در برخی مناطق شهرستان ریگان گاها به 53درجه می رسد که مشکلاتی را برای شهروندان ریگانی وخصوصا کارمندان ایجاد می کند . 
وی افزود :شهرستان ریگان به لحاظ کویری بودن و شرایط خاص جغرافیایی یکی از شهرستانهای گرمسیری استان کرمان بشمار می رود که بیشترین شدت گرما در این شهرستان احساس می شود. 
فرماندار ریگان د ادامه با اشاره به غلظت ریزگردها طی هفته جاری در این شهرستان تغییر ساعات می تواند تا حدودی از مشکلات تنفسی کارمندان بکاهد . 
به گفته باقری ریزگردها طی 4روز متوالی در شهرستان ریگان مشکلات تنفسی برای شهروندان ریگانی به وجود اورده است . 
ریگان کانون بحران ریزگردها در شرق استان کرمان و در 285کیلومتری مرکز این استان قرار دار

 

 

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.