همزمان با فرا رسیدن قیام پانزده خرداد و بیست و هشتمین سالگرد عروج ملکوتی امام راحل، مراسم بزرگداشت و نمایشگاههای عکس در مورد آرا و افکار امام خمینی (ره) و همچنین تبیین اهداف قیام پانزده خرداد علیه ظلم و جور و برپایی انقلاب اسلامی در مسجد امام حسین (ع) و باشگاه ایرانیان دبی برگزار شد که مورد استقبال بازدیدکنندگان و نمازگزاران قرار گرفت.

به گزارش جماران علیرضا بهرامی، سرکنسول ایران در دبی و امارتهای شمالی در این مراسم که بمناسبت بیست و هشتمین سالگرد ارتحال امام خمینی (ره) در مسجد امام حسین (ع) دبی برگزار شد در سخنانی به تبیین نقش تاریخی حضرت امام در رهبری قیام ملت ایران که از سال 1342 آغاز و در بهمن 1357 به پیروزی رسید، پرداخت و برخی از ویژگیهای شخصیتی امام راحل از جمله اتکال به خدا و استقامت در راه حق تا نیل به اهداف را برای شرکت کنندگان تبیین نمود.
سرکنسول جمهوری اسلامی ایران همچنین حضور پرشور مردم در صحنه های مختلف را با وجود گذشت بیش از 38 سال از پیروزی انقلاب دلیلی بر حقانیت راه و اندیشه امام و رهبری داهیانه خلف صالح ایشان، مقام معظم رهبری دانست. وی از جمله این نشانه ها را حضور پرشور اخیر مردم در انتخابات دانست و در ادامه از مشارکت گسترده ایرانیان مقیم امارات در پای صندوقهای رای تشکر و قدردانی نمود.
در ادامه این مراسم معنوی سخنرانان و مداحان اهل بیت (ع) به سخنرانی، مداحی و نوحه خوانی در رثای ائمه معصومین و فرزند صالح ایشان پرداختند.

 

 

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.