سازمان بهزیستی کشور در راستای تحقق اهداف خداپسندانه در جهت ارائه خدمات بهتر و مطلوبتر به اقشار نیازمند و آسیب‌پذیر جامعه و معلولان،‌ همچنین به لحاظ حمایت خیرخواهانه و به عنوان یک تکلیف الهی و انسانی،‌ اقدام به جلب و جذب کمک‌های نقدی و غیرنقدی و خدمات داوطلبانه از افراد خیر و مردم نیکوکار کرده و همواره خود را موظف می‌داند تا با سازماندهی و ایجاد شرایط مناسب،‌ زمینه گسترش و تعمیق فرهنگ خیر جمعی و مشارکت‌های مردم را فراهم سازد.

به گزارش جماران و به نقل از روابط عمومی سازمان بهزیستی کشور، هم اکنون حساب شماره 90190 نزد بانک ملت شعبه دکتر قریب سازمان بهزیستی کشور آماده دریافت کمک‌های نقدی خیران است.

 

 سازمان بهزیستی کشور آماده دریافت کمک‌های نقدی از طریق دستگاه‌های ATM بانک‌های سراسر کشور نیز هست. همچنین آنکه دارندگان تمامی کارت‌های بانکی عضو شتاب می‌توانند از طریق تماس با شماره تلفن 84284_021 پست بانک و انتخاب گزینه موردنظر، کمک‌های خود را به حساب مشارکت‌های مردمی بهزیستی کشور واریز کنند.

همچنین دارندگان کارت‌های شتاب و تلفن همراه نیز می‌توانند از طریق تماس با شماره‌های #720* و #9*7*733* در هر ساعت از شبانه‌روز نسبت به پرداخت کمک‌های مردمی اقدام کنند.

 

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.