پایگاه اطلاع رسانی و خبری جماران -تهران

معاون قرآن و عترت اداره‌کل قرآن، عترت و نماز وزارت آموزش و پرورش:

بخشنامه‌ای مبنی بر تضعیف فعالیت‌های قرآنی در آموزش و پرورش پیدا نخواهید کرد

معاون قرآن و عترت اداره‌کل قرآن، عترت و نماز وزارت آموزش و پرورش گفت: قطعا هیچ بخش‌نامه، صورت جلسه، نامه و ... در آموزش و پرورش پیدا نخواهید کرد که مبتنی بر سند 2030 یا تضعیف‌کننده فعالیت‌های قرآن، عترت و نماز باشد.

به گزارش جماران، میکائیل باقری با بیان اینکه دوستان و به ویژه نمایندگان خراسان نگرانی‌هایی نسبت به متوقف شدن فعالیت‌های قرآنی و اجرای سند 2030 داشته‌اند، اظهار کرد: هیچ نگرانی در این زمینه وجود ندارد و فعالیت‌های قرآن، عترت و نماز بیش از پیش پررنگ‌تر خواهد شد. 

وی ادامه داد:  با توجه به اینکه چشم‌انداز سند تحول بنیادین تحقق حیات طیبه است هیچ شکی نداریم که راه نیل به حیات طیبه استفاده مطلوب از فرصت‌های موجود در فضای قرآن و عترت و نماز است، اگر هرگونه نامه، بخش‌نامه و دستورالعملی برخلاف آموزه های قرآنی در آموزش و پرورش باشد، تکذیب می‌شود و هرگز چنین گامی برداشته نخواهد شد.

معاون قرآن و عترت اداره‌کل قرآن، عترت و نماز وزارت آموزش و پرورش با اشاره به برگزاری مسابقات قرآن، عترت و نماز دانش‌آموزان و فرهنگیان کشور در شهر مشهد اظهار کرد: مسابقات فرهنگیان کشور از 14 تا 17 تیر ماه با حضور 400 نفر از اعم از شرکت‌کنندگان، میهمانان و داوران در مشهد و در چهار رشته قرائت، حفظ، روش تدریس احکام و نهج‌البلاغه برگزار خواهد شد. 

باقری افزود: مسابقات قرآن ، عترت و نماز دانش‌آموزان سراسر کشور از 15 تا 23 مرداد ماه و با حضور 1800 نفر از دانش‌آموزان متوسطه اول و دوم در رشته‌های قرائت، ترتیل، حفظ، اذان و مداحی برگزار می‌شود.

 

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.