پایگاه اطلاع رسانی و خبری جماران -تهران

مشاور استاندار قزوین در امور روحانیون:

بزرگداشت ارتحال امام تجدید بیعت با انقلاب است

مشاور استاندار قزوین در امور روحانیون استان گفت: بزرگداشت ارتحال امام و سالروز ۱۵ خرداد تجدید بیعت با ولایت، آرمانهای امام و انقلاب اسلامی است و باید باشکوه برگزار شود.

به گزارش جماران ، حجت الاسلام قائد امینی در جلسه ستاد ارتحال امام که روز دوشنبه در استانداری برگزار شد اظهارداشت: همه ساله با برگزاری باشکوه مراسم ارتحال شاهد تجدید بیعت دوباره مردم با آرمان های بنیانگذار جمهوری اسلامی هستیم و هر سال این مراسم باشکوهتر از قبل برپا می شود.
 

مشاور استاندار در امور روحانیون بیان کرد: شهدا رفتند تا انقلاب و اسلام باقی بماند و امروز وظیفه داریم کمک کنیم تا یاد امام زنده بماند و برنامه ها به شایستگی برگزار شود.

امینی تصریح کرد: همه ساله بیش از ۱۰ هزار نفر برای شرکت در مراسم ارتحال در قالب کاروانهای مردمی به مرقد مطهر امام عزیمت می کردند که امسال به دلیل تقارن ایام با ماه مبارک رمضان همه اعزام ها لغو شده تا روزه داران دچار مشکل نشوند.

وی گفت:البته تعداد محدودی از شهرستان آبیک به مرقد امام اعزام می شوند و تلاش می شود تا مراسم باشکوهی را در شهرستانهای استان برگزار کنیم.

امینی اظهارداشت: برگزاری مسابقات فرهنگی، محفل انس با قرآن، سخنرانی در مساجد و امامزاده ها، تبیین اندیشه های امام برای گروههای مختلف از برنامه هایی است که امسال در مراسم سالگرد ارتحال و ۱۵ خرداد در استان پیش بینی شده است.

وی اضافه کرد: در شهر قزوین دو برنامه در مسجدالنبی و مسجد امام خمینی(ره) پیش بینی شده که مراسم افطار هم پس از سخنرانی و مداحی انجام می شود.

 

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.