گروهی از نظامیان غربی در حال رزمایش در قالب ارتش 9 هزار نفره پیمان آتلانتیک شمالی (ناتو) در استونی، هنگام قرار گرفتن در برابر مقابله یک شهروند عادی با شلیک هوایی تفنگ شکاری گریختند.

به گزارش جماران، یک روستایی در منطقه کادرینا در شمال استونی توانست با شلیک هوایی تفنگ شکاری خود، نیروهای ناتو را از منطقه فراری دهد.
شبکه دوم تلویزیون دولتی روسیه روز پنجشنبه با اعلام این خبر، افزود: نظامیان ناتو که برای اجرای آخرین مرحله از رزمایش 16 روزه خود وارد روستای اوچنالو شده بودند، در برابر مخالفت یک روستایی برای ورود به باغ وی قرار گرفتند.
رسانه روسی ادامه داده است که گروه رزمی ناتو شرکت کننده در آخرین روز عملیات سپر بهاری 2017 پس از هشدارهای شهروند استونی و شلیک هوایی برای ترک باغ در برابر دیدگان حیران مردم روستا ناگهان و بدون هماهنگی قبلی مجبور به فرار از محل شدند.
پس از اقدام این مرد روستایی در فراری دادن نظامیان ناتو شرکت کننده در رزمایش سپر بهاری 2017 شامل آمریکا، انگلیس، فرانسه و چند کشور دیگر غربی، دادگاه پرونده بررسی قضایی تشکیل داده است که در صورت اثبات اتهام وی به عنوان بر هم زننده نظم عمومی در برابر مجازات تا پنج سال زندان قرار خواهد گرفت.

 

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.