یگان موشکی ارتش و کمیته های مردمی یمن مواضع نظامیان عربستانی را طی ساعات امروز /شنبه/ درهم کوبید و به آنها خسارت های زیادی وارد کرد.

به گزارش جماران به نقل از خبرگزاری یمن ( سبا)، یک منبع نظامی با اعلام این خبر افزود: یگان موشکی با شلیک موشک برکان 2 به ریاض پایتخت عربستان و دو فروند موشک اروگان و زلزال 2 به محل تجمع نظامیان عربستانی و مزدوران آنها در صله نجران و عباسه در شهر علیب، خسارات جانی و مالی زیادی به آنها وارد کرد. 
این منبع افزود: یگان موشکی و توپخانه ارتش و کمیته های مردمی یمن استحکامات نظامیان سعودی در غرب اردوگاه های رجلاء، بالیالین و ساختمان فرماندهی سقام، مرکز نیروی نجرن، مقرهای نظامی واقع در کوه های رجلاء و روستای الزور، کارخانه سیمان نجران، منطقه نظامی خلف العش و مخروق و غرب الفواز در نجران را منهدم کرد. 
این منبع خاطر نشان ساخت که ارتش و کمیته های مردمی مانع پیشروی نظامیان عربستانی و مزدوران آنها به رغم حملات هوایی و پروازهای شناسایی دشمن در ام العضب، در نجران شماری از نظامیان عربستانی را کشته و یا زخمی کردند.
نیروهای یمنی یک زره پوش سعودی نوع برادلی را به همراه سرنشینان آن در منطقه الفواز منهدم کردند. 
ارتش و کمیته های مردمی با حمله به مواضع نظامیان عربستانی در منطقه بنی مالک چند خودروی آنها را منهدم کردند و توپخانه ارتش یمن نیز مواضع مزدوران عربستانی را در شمال الخوبه، السودانه، القرن مورد حمله قرار دادند دو نظامی عربستانی را در منطقه الضبره و المعاینه به قتل رساندند. 
عربستان همراه با چند کشور دیگر از ششم فروردین سال 94 اقدام به تجاوز نظامی به یمن و محاصره زمینی، دریایی و هوایی این کشور با هدف بازگرداندن عبدربه منصور هادی رئیس جمهوری مستعفی و فراری یمن به قدرت کرد . این تجاوز نظامی تاکنون نتیجه ای جز کشتار بیش از 12هزار یمنی و زخمی شدن ده ها هزار تن دیگر و همچنین آواره شدن میلیون ها یمنی و ویرانی زیرساخت های این کشور نداشته است.

 

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.