معاون حقوقی رئیس جمهوری گفت: برخی کاندیداهای ریاست جمهوری که در گذشته برجام را خیانت به ملت ایران می دانستند امروز در مناظره های تلویزیونی خواستار نقد کردن چک برجام شده اند و از محل درآمد آن قول افزایش یارانه ها را می دهند.

به گزارش جماران، حجت الاسلام مجید انصاری عصر یکشنبه در گردهمایی بزرگ فرهنگیان اصلاح طلب شهرستان ری گفت: کسانی که دیروز تیم هسته ای به ویژه دکتر ظریف را به وسیله رسانه ملی متهم به وادادگی و خیانت علیه منافع کشور می کردند امروز علاوه بر اینکه برجام را برای کشور لازم و ضروری می دانند از محل منابع آن برای اهداف سیاسی خود استفاده ابزاری نیز می کنند.
وی با بیان اینکه تیم هسته ای دولت یازدهم به فرماندهی دکتر ظریف و سایر سردارانش در طی 18 ماه تمام عیار با قدرت های جهانی جنگیدند و توانستند سند پر افتخاری را برای ملت ایران رقم بزنند اظهار داشت: دولت یازدهم ولایت مداری را برخلاف برخی افراد و جریان های سیاسی نه به صورت شعاری بلکه با عملکرد مناسب و رعایت خطوط قرمز به همگان نشان داد.
انصاری ادامه داد: دولت و مجلس نهم قطعنامه های شورای امنیت را که در اثر لجاجت و ادبیات بد آنان به ملت بزرگ ایران از سوی جامعه بین الملل تحمیل می شد کاغذ پاره های بی ارزش می خوانند که همگان در کشور دیدند که همین کاغذ پاره ها به زعم آقایان چگونه کشور را به سمت بحرانی بسیار بزرگ هدایت کرد.
وی به این سخن رئیس جمهوری جدید آمریکا در تبلیغات انتخاباتی اش که مدعی شد برجام را پاره خواهد کرد اشاره کرد و بیان داشت: برجام از لحاظ حقوق بین المللی چنان محکم و درست تدوین شده است که امروز بعد از روی کار آمدن ترامپ همگان شاهد هستند که برجام به قوت خود باقی مانده و رییس جمهوری آمریکا می گوید ایرانی ها در مسئله برجام سر ما کلاه گذاشته اند.
وی در ادامه با بیان اینکه دولت یازدهم در حوزه های اقتصادی، رسیدگی به محرومان، گاز، برق و اینترنت رسانی به روستاها عملکرد خوبی داشته است گفت: دولت دکتر روحانی در سه سال گذشته به اندازه 14 سال قبل به روستاها گازرسانی و به تمام روستاهای بالای 15 خانوار برق رسانی کرده و تمام روستاها بالای 20 خانوار دارای اینترنت شده اند.
انصاری در ادامه به واردات 6 میلیون تنی گندم در چهار سال گذشته اشاره و بیان کرد: دولت یازدهم در بخش کشاورزی علاوه بر اینکه کشور را در حوزه گندم خودکفا کرده است توانسته در این بخش سالانه 1 تا 2 میلیون صادرات نیز داشته باشد.
وی با بیان اینکه دولت کارهای زیربنایی بسیاری را در کشور شروع کرده که در سال های نه چندان دور مردم از ثمرات آن بهره مند می شود گفت: یکی از کارهای بزرگ زیربنایی دولت مهار آب های مرزی است که در این حوزه دولت با سرمایه گذاری 8 میلیارد و 29 هزار میلیارد تومانی توانسته آب های مرزی را که از کشور خارج می شدند به فلات خشک مرکزی هدایت کند.
انصاری افزود: تیم دولت یازدهم و شخص رئیس جمهوری در برنامه های انتخاباتی به دور از هرگونه کار عوام فریبانه، انتخاباتی و شعاری با ارائه برنامه های درست و منطقی مردم را در مشارکت در آینده کشور سهیم کرده و فرا می خوانند.
وی با بیان اینکه امام خمینی(ره) به نام دین اراده مردم را به کرسی نشاندند و با لباس روحانیت از آزادی مردم دفاع کردند و با اینکه مرجع تقلید عالی مقامی بود همیشه در مقابل مردم خاضع و خدوم بودند یادآور شد: امروز مدیران و مسئولان دولت یازدهم راه و خط امام و رهبری معظم انقلاب را در پیش گرفته اند و با تدبیر و منطق خواهان حل مشکلات مردم هستند.
انصاری به درآمد 600 میلیون دلاری نفتی دولت قبل اشاره کرد و بیان داشت: دولت دهم به دلیل نداشتن برنامه ای مناسب و مدون ارزهای نفتی کشور را که در آن دوران برابر با کل درآمد نفتی در طی 80 سال بود طوری حیف و میل کرد که اقتصاد بیمار کشور بیمارتر شد.
وی ادامه داد: دولت دهم رسیدن ملت ایران به حقوق هسته ای خود را به قیمت انواع تحریم های ظالمانه به دست آورد و در اثر تحریم ها عده ای فرصت طلب و دلال به جای دور زدن تحریم ها ملت ایران را دور زدند به طوری که دکل حفاری با آن عظمت در روز روشن گم شد و در ادامه 2 میلیارد و 400 میلیون دلار ملت ایران که در دست تاجر جوانی برای دور زدن تحریم ها بود هنوز هم پیدا نشده است.
وی بیان کرد: زمانی که دولت یازدهم به روی کار آمد به دلیل وجود تورم بالای 44 درصد هر ساعت از ارزش پول ملت کاسته می شد و اگر این روال به مدت سه سال ادامه پیدا می کرد اقتصاد کشور مانند کشور ونزوئلا از هم می پاشید.
انصاری اظهار داشت: دولت دکتر روحانی در ابتدای فعالیت خود با خالی بودن ذخایر استراتژیک مانند سیلوهای گندم، شکر، روغن و حبوبات مواجه بود که با تدبیر و برنامه های مدون توانست به تمام این ضعف ها غلبه کند.
وی در آخر به اهمیت انتخابات شوراها نیز اشاره کرد و تاکید کرد: امروز اهمیت شوراها در اداره محلی و شهری کشور بر هیچ کسی پوشیده نیست و مردم باید با آمدن در پای صندوق های رای کسانی را برای این منصب مهم انتخاب کنند که دلسوز ملت باشند و بتوانند هر زمان که خواستند از شهردار تحقیق و تفحص کنند.

 

 

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.