لیندزی گرام سناتور جمهوریخواه ایالت کارولینای جنوبی پس از شهادت وزیر دادگستری برکنار شده آمریکا در سنای این کشور گفت که در نظر دارد روابط مالی و تجاری ترامپ با کشور روسیه را از طریق کمیته امنیت سنا مورد تحقیق و بررسی قرار دهد.

به گزارش جماران، بدنبال شهادت روز گذشته جیمز کلپر سرپرست سابق امنیت ملی و سلی ییتس جانشین سابق وزارت دادگستری آمریکا در سنای این کشور ، لیندزی گرام که ریاست کمیته اطلاعات سنای آمریکا را نیز به عهده دارد گفت که در نظر دارد این کمیته را مامور بررسی و تحقیق در مورد روابط تجاری دونالد ترامپ رئیس جمهوری آمریکا با روسیه کند.
وی در گفت وگو با نشریه آمریکایی' بلوشر' گفت که قبل از شروع این تحقیقات ابتدا منتظر نتیجه تحقیقات اف بی آی در این زمینه خواهد شد تا ببیند آیا این تحقیقات پاسخی برای سوالات او در این رابطه دارد یا خیر.
این سناتور بانفوذ جمهوریخواه در پاسخ به این سوال که آیا در این تحقیقات موضوع اسناد مالیاتی ترامپ نیز مطرح خواهد شد یا نه گفت که به نظر او افشای این اسناد کمک زیادی به پیشبرد تحقیقات خواهد کرد.
وی اما حاضر نشد به این سوال که آیا در نظر دارد از طریق کمیته خود رسما ترامپ را ملزم به ارائه این اسناد بکند، پاسخی بدهد و فقط گفت: هنوز به آن مرحله نرسیده ایم.

 

 

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.