رژه ربان های سبز، بنفش و مشکی و معرفی کمپین دهه هفتادی ها از حاشیه های دومین گردهمایی سراسری جوانان و دانشجویان حامی دکتر حسن روحانی بود.

به گزارش جماران، دومین گردهمایی سراسری جوانان و دانشجویان حامی دکتر حسن روحانی، عصر امروز (پنجشنبه) با حضور خانواده آیت الله هاشمی رفسنجانی و جمعی از فعالان سیاسی در سالن گردهمایی فدراسیون والیبال برگزار شد.
حدود چهار هزار نفر از جوانان و دانشجویان حامی روحانی با همراه داشتن ربان های سبز یا بنفش در این همایش شرکت کرده بودند.
شرکت کنندگان همچنین ربان های سیاه رنگی را نیز به نشانه همدردی با خانواده های جانباختگان انفجار معدن در استان گلستان همراه داشتند.
مراسم به دلیل قطع برق سالن با تاخیر یک ساعته آغاز شد که البته در طی این مدت شعار جوانانی که همه صندلی های سالن را پر کرده بودند،قطع نشد.
پس از قرائت قرآن و سرود ملی، به احترام جانباختگان حادثه انفجار معدن در استان گلستان، یک دقیقه سکوت برقرار شد.
حضور خانواده آیت الله هاشمی رفسنجانی شامل عفت مرعشی همسر و فاطمه و محسن هاشمی با استقبال شدید حاضران مواجه شد.
محسن هاشمی در این مراسم گفت: با رای به روحانی، کشور را در مسیر توسعه قرار می دهید و با رای به فهرست 21 نفره اصلاحات و اعتدال نیز، تهران را در مسیر شفافیت قرار داده و شهرداری شیشه ای را ایجاد می کنید.
حمیدرضا جلایی پور فعال سیاسی، عبدالله رمضان زاده سخنگوی دولت اصلاحات، رضا فرجی دانا وزیر سابق علوم، تحقیقات و فناوری ومجید تخت روانچی عضو تیم مذاکره کننده هسته ای از جمله شرکت کنندگان در این مراسم بودند.
جمعی از بازیگران سینما از جمله لیلی رشیدی و حمید گودرزی نیز با حضور در این مراسم حمایت خود را از روحانی اعلام کردند.
مجری برنامه نیز در این مراسم تاکیدکرد: باتوجه به این که روحانی رسانه ندارد، باید هر یک از مردم یک رسانه باشند تا بتوانند با پیروزی درانتخابات، امید را در کشور تا چهار سال آینده زنده نگاه داریم.
در این مراسم، کمپین «دهه هفتادی ها» با هدف ترغیب متولدان دهه هفتاد برای شرکت در انتخابات معرفی شد.
«وصیت هاشمی، حمایت از روحانیست»، «اصلاحات زنده است»، «آزادی اندیشه، گازانبری نمیشه» از جمله شعارهایی بود که حاضران در این مراسم سر می دادند.

 

 

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.