معاون اول رییس جمهور بر ضرورت رسیدگی فوری به مصدومان حادثه انفجار معدن زمستان یورت در آزادشهر استان گلستان تاکید کرد.

به گزارش جماران، اسحاق جهانگیری عصر امروز (چهارشنبه) پس از جلسه هیات دولت و اطلاع از حادثه انفجار معدن ذغال سنگ زمستان یورت در آزادشهر استان گلستان، در تماس تلفنی با استاندار گلستان و وزیر صنعت، معدن و تجارت در جریان جزئیات این حادثه قرار گرفت و خواستار بررسی ابعاد مختلف و علل وقوع این حادثه قرار گرفت.

جهانگیری ضمن اعلام همدردی با حادثه دیدگان و خانواده های آنان، از استاندار گلستان خواست با فوریت و به صورت ویژه بستری و درمان کارگران و معدنکاران آسیب دیده را در دستور کار خود قرار دهند و همه ظرفیت ها و امکانات امدادی استان را برای یافتن کارگران محبوس شده به کار گیرند.


معاون اول رییس جمهور همچین در تماس تلفنی با وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی، از دکتر ربیعی نیز خواست مسائل درمانی کارگران معدن زمستان یورت و جبران خسارات وارد شده به آنان را با جدیت پیگیری کند.

جهانگیری از مراکز درمانی و نیروهای امدادی استان هم خواست به صورت ویژه به رسیدگی به حادثه دیدگان انفجار معدن زمستان یورت بپردازند و از هیچ اقدامی برای کمک کارگران عزیز فروگذار ننمایند.
گفتنی است صبح امروز معدن ذغال سنگ زمستان یورت آزادشهر واقع در جاده خوش ییلاق در مسیر آزادشهر به شاهرود دچار حریق و حادثه شد.

 

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.