نامزد دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری: در برنامه امشب حول دو موضوع اصلی راهکارهای مقابله با مفاسد اقتصادی و عدالت و محرومیت زدایی سخن خواهم گفت.
به گزارش جماران، اسحاق جهانگیری که برای شرکت در برنامه گفتگوی ویژه خبری به رسانه ملی آمده در بدو ورود گفت: برای تحقق این اهداف ازبرنامه های مدونی با همکاری مشاوران و نخبگان دانشگاهی ، اجرایی و نیروهای علمی کشور بهره گرفته شده است .
این نامزد دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری صداقت را مهمترین سرمایه همه مردم وبه ویژه مسئولان کشور دانست و تاکید کرد: تاکنون در تمامی دوران مدیریت خود همواره با مردم با صداقت سخن گفته و رفتار کرده ام و همواره وعده ای دادم که قادر به تحقق آن باشم و بر این باورم که هیچ شگردی جایگزین صداقت نخواهد بود و در تمامی زندگی دروغ نگفته ام.
جهانگیری با اشاره به مهمترین عوامل ورود به صحنه انتخابات گفت: انتخابات ریاست جمهوری مهمترین صحنه حضور مردم است چرا که رئیس جمهور شخصیت تاثیرگذاری در نظام اداری است و باید کمک کنیم که مردم با آگاهی بیشتر تصمیم گیری کنند.
وی افزود: براین باوردم که کشور با چالش های بسیار بزرگی در زمینه مسائل اقتصادی، امنیتی وبین المللی مواجه است و نیازمند دولتی کارآمد برای عبور از این چالشها هستیم تا از مسائل پیش روی مردم بخوبی عبور کنیم.
جهانگیری خاطرنشان کرد: در شرایط کنونی براین باورم که دولت یازدهم به شدت مظلوم واقع شده و در گفتگوها مسائلی از دولت گفته می شودکه باید از دفاع کرد ،ضمن اینکه یکی ا زجریان هایی که تاکنون در صحنه اداره کشور  با گفتمان اصلاحات حضور داشته است نیاز به حضور در صحنه انتخابات دارد .
جهانگیری تاکید کرد : جریان اصلاحات در چارچوب نظام تعریف می شود و زیرچتر رهبری نظام فعالیت می کند و می تواند در حل مسائل کشور راهگشا باشد.

 

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

  • کدخبر: 632005
  • منبع: خبرگزاری صداو سیما
  • نسخه چاپی
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.