پایگاه اطلاع رسانی و خبری جماران -تهران

سخنگوی جبهه مردمی نیروهای انقلاب اردبیل :

رئیسی و قالیباف با صلاحدید جمع به نفع دیگری کنار خواهند رفت

سخنگوی جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی استان اردبیل گفت : فعالیت این جبهه به عنوان مجموعه ای متشکل از گروهها ؛ اقشار و جریان های فرهنگی ؛ اجتماعی و سیاسی به هیچ عنوان به موسم انتخابات محدود نمی شود.

 

به گزارش جماران، شهرام محمدی ، عصر شنبه در نشست با خبرنگاران رسانه های استان اردبیل افزود: جمنا بنا به ضرورت و به منظور انسجام جریان ‌های مردمی انقلاب اسلامی که تجارب ارزشمندی از ابتدای انقلاب تاکنون دارند، تشکیل شده است. 
وی با بیان اینکه تشکیل و اعلام موجودیت جبهه مردمی انقلاب اسلامی در آستانه انتخابات پیش رو یک ضرورت بوده است، اظهار کرد : مردم آگاه ایران اسلامی بطور یقین پس از پایان این دوره از انتخابات کشورمان نیز شاهد فعالیت گسترده و پرشور جمنا خواهند بود. 
وی ادامه داد: باوجود آن که آقایان ابراهیم رییسی و محمدباقر قالیباف به عنوان 2 نامزد مورد حمایت جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی می باشند ولی بطور صریح اعلام می داریم که جمنا در شهرستان ها به هیچ عنوان به ستادهای انتخاباتی و تبلیغاتی این 2 نفر تبدیل نخواهد شد. 
وی با اشاره به این که این دوره از انتخابات ریاست جمهوری به دوره تاثیرگذاری رسانه ها در این عرصه مهم سیاسی لقب یافته است افزود : از همه فعالان و دست اندرکاران رسانه های گروهی استان اردبیل انتظار می رود که در این دوره ، فراتر از دفاتر تبلیغی و ستادهای انتخاباتی نامزدهای ریاست جمهوری عمل کنند. 
او روشنگری افکار عمومی و کمک به افزایش و تکمیل بیش از پیش آگاهی های سیاسی مردم را از وظایف اصلی رسانه ها در انتخابات دانست و خاطرنشان کرد: با احترام به نظرها ، سلایق و گرایش های سیاسی دست اندرکاران رسانه های گروهی گوناگون از همه نقدها و طرح موضوع های این عزیزان و نیز اقشار گوناگون مردم استقبال می کنیم. 
محمدی ، در پاسخ به سوالی گفت : مطالبی مبنی بر وجود اختلاف بین نامزدان مورد حمایت جمنا بیشتر ازسوی رقیبان سیاسی مطرح می شوند و بطور قاطع اعلام می کنم که هیچ گونه اختلافی بین این 2 نفر و نیز افراد و اعضای فعال در درون جبهه وجود ندارد. 
به گفته او ، هر دو نفر این نامزدان ساز و کار رسیدن به یک جبهه واحد را پذیرفته اند و بدون توجه به بعضی مسائل حاشیه ای و براساس رای نهایی شورای مرکزی جبهه ، انتخاب و معرفی شده اند و بطور یقین در آینده یکی از این عزیزان با صلاحدید جمع یا قبل و یا بعد از مناظره به نفع دیگری کنار خواهد رفت و زمان قطعی آن هنوز تعیین نشده است. 
محمدی گفت : در استان اردبیل کاظم دبیر به عنوان ستاد انتخاباتی آقای ابراهیم رییسی، تعیین و معرفی شده و تا این زمان رییس ستاد انتخاباتی آقای محمدباقر قالیباف مشخص نشده است. 

 

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.