دبیرکل جامعه روحانیت مبارز گفت: ما قبل از هرچیز باید دعا کنیم که به سوی اصلح هدایت شویم، او را بشناسیم و به ویرای دهیم و مردم را هم به رای دادن به او تشویق و توصیه کنیم.

به گزارش جماران، آیت الله محمدعلی موحدی کرمانی، عصر روز پنجشنبه طی سخنانی در دومین مجمع ملی جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی که در شهر آفتاب برگزار شد، ، با بیان این‌که «جمنا دست به کاری زده که در این مقطع زمانی وظیفه مهم ما است» ادامه داد: این انقلاب امانت بزرگی است که به دست ماست. شهدا، رهبری، امام و نخبگان و مردم تلاش کردند تا این انقلاب به دست آمد.

وی افزود: باید این انقلاب دست انسان‌های صالح باشد و اگر این اتفاق رخ نداد،  انقلاب از دست خواهد رفت. هرچند در مقاطعی مردم نقش خود را ایفا کرده‌اند از جمله در انتخابات و نیز در برگزیدن جمهوری اسلامی به عنوان نظام سیاسی کشور.

وی با بیان این‌که «ما وظیفه داریم که امانات را به دست صالحان برسانیم»، اظهار داشت: ما باید بکوشیم تا  اصلح‌ترین، شجاع‌ترین، مدبرترین و متدین‌ترین فرد را برای کشور انتخاب کنیم.

دبیرکل جامعه روحانیت مبارز ادامه داد: ما قبل از هرچیز باید دعا کنیم که به سوی اصلح هدایت شویم، او را بشناسیم و به وی رای دهیم و مردم را هم به رای دادن به او تشویق و توصیه کنیم.

وی با یادآوری این‌که «جمنا یکی از برنامه‌هایش انتخابات است»، اظهار داشت: این مجمع می‌ماند تا ببیند در آینده هرگاه لازم است وارد صحنه شود. و تمام ما نیز برای رسیدن به حق تلاش خود را انجام می‌دهیم تا بهترین را به جامعه معرفی کنیم که این هدف‌مان است.

وی با اشاره به این‌که «هر کجا آسیبی به نظام وارد شد به دلیل کم توجهی به سخنان رهبری بود»، گفت: اقتصاد موضوع مهمی است که باید مورد توجه دولت بعدی قرار گیرد.

موحدی‌کرمانی در پایان تاکید کرد: آمریکا دشمن است و نباید به او اطمینان کرد و باید کسی به صحنه بیاید که به آمریکا اعتماد و اطمینان نکند؛ چراکه آنان دشمن ما هستند.

 

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.