پلیس راهنمایی و رانندگی نیروی انتظامی با اشاره به بارش برف و باران در برخی استان‌ها از انسداد 11 محور مواصلاتی کشور خبر داد.

به گزارش جماران ، پلیس راهنمایی و رانندگی نیروی انتظامی از بارش برف در استان های آذربایجان شرقی(اکثر محورها)، آذربایجان غربی(محور شاهین دژ-تکاب)، خراسان رضوی(محورهای باغجه-تربت حیدریه و باغچه-نیشابور)، کردستان (محور بیجار-دیواندره)، محورهای هراز، کندوان و فیروزکوه خبرداد.

 

برابر این گزارش در استان های مازندران، گیلان، البرز، کردستان، سمنان، خراسان رضوی و تهران (اکثرمحورها) با بارش باران همراه است.

این گزارش حاکی است، پلیس راهور ناجا از مه گرفتگی در استان خراسان رضوی (محورهای باغچه- نیشابور و باغچه - تربت حیدریه)، مرکزی (محور اراک - بروجرد) خبرداد.

باند جنوبی آزادراه کرج-قزوین (از استاندارد تا پل فردیس) و باند جنوبی آزادراه تهران-کرج (از پل فردیس تا پل کلاک و گرمدره) از ترافیک برخوردار است.

این گزارش حاکی است، محور شمشک-دیزین در استان های تهران و البرز ، محور پونل-خلخال در استان های گیلان و اردبیل، محور سرو آباد - پاوه در استان های کردستان و کرمانشاه، محور اولنگ-شاهرود در استان های گلستان و سمنان، محور فرعی سی سخت- پادنا در استان کهکیلویه و بویر احمد، محور شیراز - جهرم در استان فارس، محور فرعی گنجنامه - تویسرکان در استان همدان، محور استهبان- نی ریز در استان فارس، محور فرعی رودبار-کهنوج- قلعه گنج در جنوب استان کرمان، محور امیدیه-دیلم در استان خوزستان و نیز محور هراز در استان های مازندران و تهران شرق مسدود است.

گفتنی است، سایر محورهای موصلاتی کشور از جوی آرام و ترافیکی روان برخوردار می باشند.

 

 

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.