پایگاه اطلاع رسانی و خبری جماران -تهران

معاون سازمان هواپیمایی کشوری:

20هزار پرواز داخلی وخارجی در نوروز96

معاون هوانوردی و امور بین الملل سازمان هواپیمایی کشوری گفت: ایام نوروز امسال، 14 شرکت هواپیمایی داخلی نسبت به انجام 14 هزار پرواز داخلی و 6 هزار پرواز خارجی برنامه‌ریزی کرده اند.

به گزارش جماران از پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی، مرتضی دهقان افزود: پروازهای امسال نسبت به طرح نوروزی سال گذشته حدود 11درصد افزایش یافته است.
وی افزود: طرح نوروزی سفر با هواپیما از 25 اسفند آغاز و تا 15 فروردین ادامه دارد و با نشست‌هایی که با شرکت های هواپیمایی و دیگر دستگاه ها در حوزه های فرودگاهی برگزار شده، همه دست اندرکاران سفرهای هوایی آمادگی خوبی برای انجام پروازها با رعایت ایمنی و خدمات رسانی خوب برای مسافران در طرح نوروزی دارند.
معاون هوانوردی و امور بین الملل سازمان هواپیمایی کشوری گفت: طبق برنامه ریزی های انجام شده در ایام تعطیلات نوروز 96 قرار است در 60 فرودگاه کشور پروازهای نوروزی انجام شود.
دهقان افزود: جلسات متعددی با سازمان های نظارتی و شرکت های هواپیمایی برگزار شده و نرخ ها را شرکت ها مشخص کردند و روی سایت ها گذاشتند و فروش بالا تر از نرخ اعلام شده نیز تخلف محسوب می شود.
وی به تمام مسافران نوروزی توصیه کرد: بلیت را فقط از دفاتر مسافرتی بند الف که دارای مجوز هستند و اسامی آنها روی سایت سازمان هواپیمایی کشور به نشانی www.cao.ir قراردارد، خریداری کنند.
به گزارش جماران ، پیش بینی می شود در ایام تعطیلات نوروز امسال از 25 اسفند ماه تا 15 فروردین 96، بیش از یک میلیون و 300 هزار نفر با هواپیما، بیش از یک میلیون و 600 هزار نفر با قطار و بیش از یک میلیون نفر با شناورهای دریایی سفر کنند.

 

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.