زندگینامه و خاطرات بانوی انقلاب، همسر حضرت امام خمینی (ره) خدیجه ثقفی را به مدت یک هفته از برنامه «کتاب شب» رادیو تهران بشنوید.

به گزارش جماران ، بهروز رضوی از شنبه به مدت یک هفته زندگینامه و خاطرات بانوی انقلاب را از برنامه کتاب شب بازخوانی می‌کند. این کتاب شرح حالی است که بن مایه‌ی اصلی آن برگرفته از یادداشت‌های همسر امام (ره) است. یادداشت‌هایی حاکی از قصه غصه‌هایی که نشان می‌دهد ایشان چه شخصیتی داشته با چه اندیشه و آرزوهایی و چه شجاعت و چه تحملی. یادداشت‌هایی که آشکار می‌کند همان گونه که خدیجه کبری (س) همه زندگی و توان خویش را در مسیر اهداف همسر بزرگوارش رسول اکرم (ص) اهدا کرد، این بانوی فرزانه نیز همه زندگی و هوش و دانش خود را در راه اهداف همسر یگانه خویش ارزانی داشت تا به حق امروز او را خدیجه امام یا خدیجه ای دیگر بخوانیم.

برنامه کتاب شب آثار داخلی و کتاب‌های نویسندگان ایرانی نه لزوما رمان و داستان، را روایت می کند. این برنامه کاری از گروه اخلاق و زندگی شهروندی رادیو تهران است که هر شب از ساعت ۲۳ و ۳۰ دقیقه پخش می شود. رضا قربانی تهیه‌کنندگی، بهروز رضوی گویندگی و محمدباقر رضایی و محسن حکیم معانی نویسندگی و کارشناسی این برنامه را بر عهده دارند.

مخاطبان با ارسال پیام کوتاه به شماره ۳۰۰۰۰۹۴ می‌توانند کتاب‌های مورد علاقه خود را معرفی کنند تا در این برنامه خوانده و نقد شود.

بنابراین گزارش؛ برنامه کتاب شب حدود ۲۰ سال است که معمولا رمان‌ها و مجموعه داستان‌های ایرانی و خارجی را بازخوانی کرده است. داستان‌ها به مدت یک هفته خوانده و شب هفتم نیز نقد و بررسی می شد، در این مدت این برنامه به همین روال تهیه و پخش شده است.

 

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.