برنی سندرز سناتور دمکرات آمریکا دقایقی پیش در توییت های جدیدی دونالد ترامپ رئیس جمهوری آمریکا را به دروغگویی متهم کرد و از وی خواست به این رویه پایان دهد.

به گزارش جماران، به نقل از حساب کاربری توییتر، وی نوشت: پرزیدنت ترامپ نمی تواند به دروغ، دروغ و دروغ ادامه دهد. این کار، منصب رئیس جمهوری و جایگاه ما در جهان را تنزیل می بخشد.
وی در توییت دیگری آورد: ترامپ گفت که سه تا پنج میلیون نفر به طور غیرقانونی (در انتخابات ریاست جمهوری) رای دادند و اینکه پیروزی وی، بزرگترین پیروزی کالج الکترال از زمان رونالد ریگان بود که هر دو، دروغ است.
سندرز در ادامه نوشت: ترامپ گفت که به نظر می رسید یک میلیون و پانصد هزار نفر در مراسم تحلیف وی شرکت کردند، که حتی نزدیک به این رقم هم نبود. ترامپ همچنین از خیلی قبل تر از رئیس جمهوری شدن دروغ می گفت، زمانی که کوشید اولین رئیس جمهوری سیاه پوست ما را با توطئه اصالت از مشروعیت بیندازد. 
وی در پایان یادآور شد: چنانچه ترامپ به طور بی شرمانه ای به دروغگویی ادامه دهد، آمریکا در سراسر جهان مورد تکریم قرار نمی گیرد و جدی گرفته نمی شود. 
توییت های سندرز در پاسخ به توییت اخیر ترامپ در مورد اوباما ارسال شد. ترامپ در توییت خود نوشته بود: پرزیدنت اوباما چقدر سطح خود را تنزل داده که تلفن های من را در جریان دوره مهم انتخاباتی شنود کرده است. این همان واترگیت در دوره نیکسون است. (اوباما) آدمی بد (یا بیمار) است!
 

 

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.