رئیس جمهور سابق ایران، اکانت شخصی خود را در رسانه ی مجازی باز کرد که برای شهروندان ایرانی فیلتر است.

به گزارش جماران، به نقل از گاردین، محمود احمدی نژاد رئیس جمهور سابق ایران یکی از آخرین چهره های سیاستمدار است که به توییتر پیوسته است، این در حالی است که دسترسی به توییتر در ایران ممنوع است.

یکی از اولین توییت هایی که در اکانت احمدی نژاد منتشر شده است ویدئویی بود که رئیس جمهور سابق در آن از مردم میخواهد تا اکانت وی را دنبال کنند. @Ahmadinejad1956
وی به زبان انگلیسی نوشت: به نام خدا، سلام بر همه آزادی خواهان جهان.

در بیوگرافی احمدی نژاد آمده است: همسر، پدر، پدربزرگ، استاد دانشگاه، رئیس جمهور، شهردار، ایرانی مغرور.

با وجود اینکه دسترسی به توییتر برای مردم ایران ممنوع است، بسیاری از مقامات ارشد ایران به صورت منظم در این شبکه اجتماعی حضور دارند افرادی مانند حسن روحانی رئیس جمهور و محمد جواد ظریف وزیر خارجه ایران.

کاربران ایرانی، پس از پیوستن احمدی نژاد به توییتر ای موضوع را به موضوعی طنز تبدیل کرده و عنوان کردند که توییتر پس از انتخاب مجدد احمدی نژاد در انتخابات سال ۲۰۰۹ و اعتراضات پس از آن فیلتر شد.

احمدی نژاد که از سال های ۲۰۰۵ تا ۲۰۱۳ رئیس جمهور ایران بود، به دنبال بازگشت به عرصه سیاست در ایران در انتخابات ریاست جمهوری ماه می (اردیبهشت) آینده است.

سبک رفتاری احمدی نژاد منجر به تنش و مشاجره میان وی و حاکمیت اصولگرا در ایران در دوران ریاست جمهوری وی شد. احمدی نژاد سال گذشته از سوی رهبر ایران برای حضور در انتخابات ریاست جمهوری منع شد.

سی ان ان نیز با انتشار خبر حضور احمدی نژاد در توییتر این تیتر را برای مطلب خود انتخاب کرد:‌ زمانی که توییتر فیلتر شد وی رئیس جمهور بود و اکنون وی توییت می کند.

محمود احمدی نژاد رئیس جمهور سابق ایران که در زمان ریاست جمهوری وی دسترسی به شبکه اجتماعی توییتر ممنوع شد به این رسانه مجازی پیوست.

 

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.