حاکم دبی پیش از این وزارت جدیدی تحت عنوان وزارت خوشبختی (سعادت) برای رفاه و رضایت اجتماعی مردم تاسیس کرده بود.

به گزارش جماران،"محمد بن راشد" حاکم دبی در صفحه تویتر خود یک آگهی استخدام با درآمد یک میلیون درهم (بیش از یک میلیارد تومان) منتشر کرد و نوشت: در جستجوی سازندگان امید در جهان عرب هستیم.. .

 محمد بن راشد، حاکم دبی در صفحه شخصی خود در شبکه اجتماعی تویتر از آغاز اجرای طرح جدید "سازندگان امید" از سوی مؤسسه "طرح‌های جهانی محمد بن راشد آل‌مکتوم" خبر داد.
مؤسسه طرح‌های جهانی محمد بن راشد برای خدمت رسانی در زمینه مبارزه با فقر و بیماری، توسعه شناخت، توانمند سازی جوامع و ساخت آینده، به بیش از 130 میلیون نفر تا سال 2025 فعالیت می کند.

 

بر اساس طرح امیدوار سازی که حاکم دبی آن را اعلام کرده است، افراد با شرایط ذیل می‌توانند برای این شغل اقدام کنند: مهارت بخشش و خدمت به مردم، تجربه‌ای عملی در راستای خدمت به جامعه که نباید کمتر از یک فعالیت اجتماعی داوطلبانه یا یک عمل انسان‌دوستانه یا با هدف انجام کار خیر باشد یا داشتن تخصصی که در خوشبختی مردم نقش ایفا کند و فرد متخصص نیز در جامعه به سیرت خوب و رفتارهای زیبای انسان‌دوستانه شهره باشد، دارای دید مثبت باشد، به ظرفیت‌های افراد جامعه عربی که در آن زندگی می‌کند ایمان داشته باشد.
بر اساس این آگهی درخواست کار برای همه شهروندان 5 تا 95 سال کشورهای عربی امکان پذیر است.
شخصی که شرایط استخدام را دارا باشد علاوه بر درآمد ماهانه، مبلغ یک میلیون درهم امارات نیز دریافت خواهد کرد.
محمد بن راشد، حاکم دبی در انتهای پیام تویتری خود نوشته است کسانی که درباره این طرح سؤال دارند می‌توانند با "أحمد الشقیری" مجری معروف شبکه "ام بی سی" در میان بگذارد.

بن راشد پیش از این وزارتی تحت عنوان وزارت خوشبختی (سعادت) برای رفاه و رضایت اجتماعی مردم تاسیس کرده بود.

 

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.