نایب رییس اول مجلس شورای اسلامی خطاب به نادر قاضی پور نماینده ارومیه که در خصوص سخنان نوبخت مبنی بر تشکر از نمایندگان برای رای اعتماد به وزیر راه و شهرسازی تذکر داد، گفت: شما خودتان هر وقت تذکر یا اخطاری می دهید قبلش درباره همه چیز صحبت می کنید.

به گزارش جماران، مسعود پزشکیان در جلسه علنی امروز سه شنبه مجلس شورای اسلامی این مطلب را در پاسخ به تذکر نادر قاضی پور نماینده ارومیه بیان کرد.
نادر قاضی‌پور نماینده ارومیه در مجلس شورای اسلامی در اخطاری با استناد به اصول 3 و 31 قانون اساسی خطاب به مسعود پزشکیان که ریاست جلسه علنی مجلس را بر عهده داشت، گفت: آقای نوبخت برای دفاع از کلیات لایحه بودجه 1396 پشت میکروفن مجلس حضور یافته اما درباره رای اعتماد مجدد مجلس به وزیر راه و شهرسازی صحبت می کند، چرا میکروفن را قطع نکردید؟
وی افزود: ما خوشمان آمد وزیر راه و شهرسازی را استیضاح کنیم و دلایل خودمان را نیز داشتیم.
مسعود پزشکیان نایب رییس اول مجلس در پاسخ به تذکر قاضی پور گفت: شما خودتان هر وقت تذکر یا اخطار می دهید قبلش درباره همه چیز صحبت می‌کنید، ایشان نیز از رای مجدد مجلس به وزیر راه وشهرسازی از نمایندگان تشکر کرد، کجای این کار تذکر دارد؟

**شایسته بود تمهیدات لازم برای کنفرانس بین المللی حمایت از انتفاضه فلسطین اندیشیده می شد/ صندلی برای نشستن نبود
محمود صادقی نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی در تذکری با استناد به ماده 24 آیین‌نامه داخلی مجلس، گفت: در حالی که رسیدگی به کلیات بودجه 96 را در دستور کار داریم ولی نصف روزمان به حضور در کنفرانس بین المللی حمایت از انتفاضه فلسطین اختصاص یافت، در حالی که نمایندگان در این کنفرانس، صندلی برای نشستن نداشتند. 
وی افزود: شایسته بود تمهیدات لازم از قبل پیش‌بینی می‌شد. این مسئله موجب زیر سوال رفتن شان نمایندگان شد.
مسعود پزشکیان نایب رییس اول مجلس در پاسخ به این تذکر گفت: این تذکر وارد نیست.
 

 

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.