همزمان با آغاز آیین چهلمین روز ارتحال آیت الله هاشمی رفسنجانی رئیس فقید مجمع تشخیص مصلحت نظام، ترافیک سنگینی در معابر ورودی و خروجی حرم مطهر امام راحل و محدوده عوارضی تهران - قم در هر دو مسیر شمالی و جنوبی وجود دارد.

به گزارش جماران، اقشار مختلف مختلف مردم همچنان در حال ورود به حرم امام خمینی (ره) هستند و برخی از پارکینگ های حرم مطهر به دلیل ازدحام نکمیل شده و بسیاری از شهروندان ناچارند وسایل نقلیه خود را در حاشیه بزرگراه و محوطه بیرونی حرم مطهر پارک کنند. 
برهمین اساس نیروهای پلیس راهور و انتظامی در تلاشند تا عبور خودروها تسهیل شده و وضعیت ترافیک به حالت عادی بازگردد. 
به گزارش خبرنگاران ایرنا، در ایستگاه مترو حرم مطهر امام راحل ازدحام زیادی وجود دارد و بسیاری از مردم از این طریق خود را به محل مراسم رسانده اند. 
همچنین ایستگاه های متعدد صلواتی در محدوده حرم برپا شده و اکیپ های آتش نشانی و اورژانس تهران در محوطه های داخلی و بیرونی حرم مطهر مستقر هستند. 
در میان شرکت کنندگان در آیین اربعین ارتحال آیت الله هاشمی رفسنجانی یار دیرین امام و رهبری، اقشار مختلف مردم از جمله طلاب، روحانیون، خانواده معظم شهدا، جانبازان، ایثارگران، دانش آموزان و دانشجویان و بسیاری از شخصیت های کشوری و لشگری حضور دارند. 
همچنین شمار زیاد عکاسان و خبرنگاران رسانه های خارجی که برای پوشش خبری این مراسم در حرم امام راحل حضور یافته اند، قابل توجه و چشمگیر است. 
 

 

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.