به گزارش جماران، ایران نوشت:

رئیس اداره ثبت احوال شهرستان کهنوج، هدف شلیک‌های موتور سوارنقابدار قرارگرفت وکشته شد. این در حالی است که پلیس عصردیروز از دستگیری سه مظنون دررابطه با این جنایت هولناک خبرداد.

شامگاه دوشنبه مأموران کلانتری شهرستان کهنوج در کرمان، پس از تماس با قاضی کشیک دادسرا، او را در جریان قتل مردی در مقابل خانه‌اش در محله وزیری قرار دادند.بدین ترتیب تیم جنایی راهی محل حادثه شدند.

نخستین تحقیقات نشان داد مرد جوان با شلیک چند گلوله از سوی دو راکب موتور سوار که چهره‌شان را با نقاب پوشانده بودند زخمی شده و توسط مردم به بیمارستان انتقال یافته است. اما وی با وجود تلاش‌های پزشکان، براثر شدت خونریزی جان باخت و راز این جنایت نهفته ماند.
ازسوی دیگر کارآگاهان در ادامه تحقیقات پلیسی دریافتند مرد جوان رئیس اداره ثبت احوال کهنوج و فرزند شهید یدالله وزیری بوده است.این مرد از محل کارش راهی خانه شده بود که هدف شلیک گلوله قرار گرفت.

با به‌دست آمدن این سرنخ‌ها، پیگیری‌های تخصصی کارآگاهان ادامه یافت تا اینکه در شاخه دیگری از تحقیقات مشخص شد چند نفر با مقتول اختلاف داشته‌اند.

با شناسایایی این افراد، کارآگاهان سه مظنون به قتل را دستگیروتحت بازجویی قرارداده‌اند. اما تا دیروز آنها اعتراف نکردند.

فرماندار شهرستان کهنوج نیز گفت: به‌دنبال این جنایت هولناک، نشست شورای تأمین شهرستان در فرمانداری این شهرستان برگزار شد و پیگیری‌های ویژه تا کشف رازجنایت ادامه دارد.

 

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
1 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.