وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی اعلام کرد ؛ 250 خبرنگار خارجی از 125 رسانه و خبرگزاری های خارجی راهپیمایی باشکوه 22 بهمن را پوشش خبری و تصویری می دهند.

به گزارش جماران ، معاون امور خبرنگاران اداره کل رسانه های خارجی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی روز جمعه گفت: 250 خبرنگار و عوامل خبری مقیم و غیرمقیم رسانه های خارجی 25 کشور به صورت میدانی راهپیمایی بزرگ 22 بهمن را پوشش می دهند.
علیرضا شیروی افزود: از جمله تلویزیون هایی که در مراسم حضور دارند می توان به تی آر تی ترکیه، سی سی تی وی چین، ان تی ان کلمبیا، زد دی اف آلمان، الاتجاه عراق، الجزیره، العراقیه، المیادین، المنار، فونیکس چین، راشا تودی، پی بی اس آمریکا، آر تی ال آلمان، اس پی تی سوئد و آر تی اس سوئیس اشاره کرد.
معاون امور خبرنگاران اداره کل رسانه های خارجی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی گفت: با توجه به جنبش مردمی که در آمریکا علیه سیاست های ترامپ پیش آمده است به نظر رسید که اگر رسانه های آمریکایی در مراسم امسال حضور داشته باشند می توانند پیام مردم ایران را از نزدیک بگیرند و ببینند که آنها در مقابل تهدیداتی که ترامپ کرده چه موضعی خواهند داشت. 
خبرنگاران خارجی با استقرار در مسیرهای راهپیمایی 22 بهمن، مشغول تهیه اخبار، گزارش و نیز فیلمبرداری و تصویربرداری بصورت زنده از حضور حماسی مردم پایتخت هستند.
حضور میلیونی مردم ایران زمین در راهپیمایی 22 بهمن سالروز پیروزی انقلاب اسلامی، اجتماع بی نظیری را خلق و همواره توجه رسانه های خارجی را به خود معطوف کرده است. 
راهپیمایی گرامیداشت فرارسیدن سی وهشتمین سالروز پیروزی انقلاب اسلامی از ساعت 9 روز جمعه 22 بهمن با حضور گسترده مردم، اعم از زن و مرد، کودک و خردسال و نیز همه مسوولان کشوری و لشکری آغاز شد. 

 

 

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.